Nu ska jag utfodra mig själv och min yngsta avkomma med lite lunch innan vi går ut och tar den dagliga promenaden med hästen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du gått till läkare och kollat upp dig? Låter inte normalt att frysa så mycket på ett kontor inomhus, varesig på vintern eller nu! Jag vet allt om hur det är att vara kall, jag fryser ofta och behöver extra tröja, filt eller liknande men din situation låter som det kanske beror på något annat än (bara) temperaturen inomhus. Dragigt eller ej, men så kallt att man behöver mundering för polarexpedition vintertid och lättare polarexpedition redan nu låter typ osannolikt om allt fungerar som det ska i ens kroppPå vintern har jag 3 värmefläktar som jag drar in hit med förlängningssladdar från olika rum (annars går säkringarna). 2 strumpor, raggsockor, vinterskor, långkalsonger, byxor, thermokjol, vinterjacka ( i bland, annars många lager tröjor), mössa och vantar.
Men får det verkligen vara så kallt som 15 grader på en arbetsplats inomhusDet är inte minusgrader, men det är drag (från en stor glasad entré där det ofta står öppna dörrar) och blir lätt runt 15 grader, och så sitter jag still i flera timmar = det blir kallt.
Jag har påpekat det vid alla arbetsmiljörundor i 5 år. De har sagt att de ska "titta på det" och har som sagt gett mig värmefläktar och element.
Det där får ju dig att låta som att du jobbar med @athena_arabians , inte en skola mitt i stanPå vintern har jag 3 värmefläktar som jag drar in hit med förlängningssladdar från olika rum (annars går säkringarna). 2 strumpor, raggsockor, vinterskor, långkalsonger, byxor, thermokjol, vinterjacka ( i bland, annars många lager tröjor), mössa och vantar.
Dvs en fullkomligt normal personÄr en sån där person som fryser jättemycket när jag är stilla, och blir varm när jag rör mig.
Nej inte ännu, men funderar på det.Har du kontaktat facket? Blir så upprörd å dina vägnar @Hoarfrost
Gör detNej inte ännu, men funderar på det.
Jodå, allt är normalt. Det de hittade när jag var inne och kollade mig för 2 år sedan var järnbrist, men den har jag fått bukt med. Tyvärr hjälpte inte det mot frusenheten.Har du gått till läkare och kollat upp dig? Låter inte normalt att frysa så mycket på ett kontor inomhus, varesig på vintern eller nu! Jag vet allt om hur det är att vara kall, jag fryser ofta och behöver extra tröja, filt eller liknande men din situation låter som det kanske beror på något annat än (bara) temperaturen inomhus. Dragigt eller ej, men så kallt att man behöver mundering för polarexpedition vintertid och lättare polarexpedition redan nu låter typ osannolikt om allt fungerar som det ska i ens kropp
Åh vad det hade varit roligt att hänga med @athena_arabians hela dagarna i stället för detta. Kallt eller ejDet där får ju dig att låta som att du jobbar med @athena_arabians , inte en skola mitt i stan
Tycker du ska kolla igen! Alltså, jag är också jättefrusen av mig, mer än alla andra jag känner typ, men din beskrivning låter som på en helt annan planet och jag har svårt att tro att det bara kan ha med inneklimatet att göra..Jodå, allt är normalt. Det de hittade när jag var inne och kollade mig för 2 år sedan var järnbrist, men den har jag fått bukt med. Tyvärr hjälpte inte det mot frusenheten.
Så, efter ungefär 1 års planering och letande efter rätt lokal är vi nästan i hamn med vår bröllopsfest. Nu fick jag precis reda på att hotellet där det var tänkt att gästerna kunde bo är stängt för renovering Vilket även sabbar en del andra planer eftersom vi planerat in våra egna frukostar, luncher mm. den helgen på det hotellet och inget annat ligger i närheten.
Fan då. Det här med att planera bröllopsfriande var absolut inte ens i närheten så kul som jag trodde när jag var yngre