Vad gör vi? Del CXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Såg precis på mailen att jag hade missat en inbjudning till modevisning, bubbel och snittar på torsdag. På Drottningholms slott (slottsteatern). Resa med båt ut till eventet! Det kändes ju en aning svårt att motstå trots att jag har fjärmat mig en aning från hela mode-svängen.
Så nu har jag osat in i sista stund! Kul!
 
Medryttaren har varit här igen så nu är 2/3 av hästarna ridna och boxarna färdiga. Går mycket snabbare med en till person, även om jag inte förväntar mig att hon gör mer än gör färdigt hans box. Men är inte alls negativt att hon vill hjälpa till mer :)

Är nu påväg till veterinären med en katt.
 
Nu har jag smugit från jobbet. Ska hem till pappa, slänga i mig mat, och sedan slänga mig mot stallet.

Pappa är en svikare! Han åkte till sommarstugan och ska vara där och gotta sig i en hel vecka och tog med sin bil :rage:
Helt oacceptabelt! Jag har fruktansvärda föräldrar :p
 
Nä nu får det vara färdigjobbat för idag! Ska göra lasange och spela hög musik nu :D Efter middagen ska vi laga golvet i ena boxen och sen är tanken att hjälpa ungarna att röja på deras rum... Jippie... Hoppas hinna ta en timmes promenad innan det är kvällen också. Kryper i kroppen. Jag är nog egentligen inte gjord för stillasittande jobb :p
 
Väntar på att jobbet ska ta slut, tror att jag ska gå och köpa en pizza och chips (som tips från hiss eller diss tråden), och sedan ikväll roa mig med att skruva ihop en grej från Ikea som ska ha blivit levererad hem idag.
Låter väl som en okej måndagskväll tänker jag :D
 
Wohoo, hemma från IKEA Barkaby. Ikea är alltid vidrigt men Barkaby är mindre så. Fick med mig hem den 2 m långa gardinstången på buss och pendel. Hade tagit med en pirra för en icke inslagen gardinstång :meh: svor ve och förbannelse, men det gick faktiskt bra. Kunde knyta fast stången på pirran och med olika vinklar släpade den inte marken och det stack ut 65 cm framför mig.

Första gången jag gjorde en inköpslista vilket är en fantastisk uppfinning. Så nu visste jag att allt fanns och var det fanns så jag inte behöva komma hem med hälften eftersom de andra sakerna är slut + jag höll mig till listan och köpte inte en massa andra saker, hur frestad jag än var utan gick direkt på. :D
 
Tog en promenad ner till Ica för att hämta ut paket
Väl hemma så fick jag ett mail från Biotopia (där min AF brukar ha sina månadsmöten). De ska inte ha kvällsöppet på onsdagskvällarna längre i höst. Troligen i vår igen
Var ska vi ha våra månadsmöten? Nu i september kör vi en uteträff med grill utanför Biotopia. Men sedan i höst?
Har försökt maila vidare mailet till Styrelsen, men min dator bara krånglar, och inte går det att få in det i våran PM-grupp... O_o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 211
Senast: Badger
·
Mat Jag och min syster ser varje dag till att vår gamla mor får middag. Oftast är det min syster som löser det (även om jag också ofta åker...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 742
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
69 70 71
Svar
1 408
· Visningar
39 487
Mat Den här kommer inte bli enkel, följande är personen som kommer allergisk mot: Råa morötter Alla nötter Jordnötter Grön paprika Alla...
2
Svar
38
· Visningar
2 238
Senast: moster_punk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp