Vad gör vi? Del CXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit hos läkaren. Han skickade mig vidare till en ortoped. Suck. Nu måste jag jaga en ny tid hos en ortoped.
Men blodprov togs (typiskt en måndag när man har druckit vin under helgen) och blodtryck. Vet inte hur mycket vinet syns på blodprov?
Vad är du rädd ska synas? Promillehalt? Det beror ju på hur mycket du drack, och när, men om du inte var rejält berusad igår så syns det inte.
 
Phu. Hittade den gamla personen, och lyckades övertyga hen om att filten var hens och att hen hade beställt polistaxi.
Extremt misstänksam och rädd, hundra procent säker på att hen var dement.

En filt fattigare men jag hoppas hen kommer hem som hen ska och att hen inte vandrar iväg så där igen. :nailbiting: Nu ska jag sitta mig och ta en liten paus, det slet ordentligt på hjärtat det här. :cry:
 
Alltså..

Jag ska nog ge mej lite mer cred. Jag är faktiskt ganska allmänbildad inser jag. Pratade med några kunder förut idag och vi diskuterade lite allt möjligt. Va tusan är det något du INTE hört talas om eller känner till? Har aldrig träffat någon som dej som har lite koll på allt yutan att försöka vara besserwisser :D

Vi pratade rörmokerikopplingar, kommunalt avlopp, lastmaskiner, enduro, häst och grisuppfödning och engelska språket :rofl:

En helt vanlig måndag sådär bara :D

Får också höra ofta att hör med Diabetikern hon har koll eller att någon kund rekommenderat mej när jag fåt samtal.

Lite kul

Nu ska jag ta lunch och hämta den efetrsom jag glömde den i Härlunda
 
Är snart hemma :)

Jag har en hel hög med anteckningar jag måste skriva om för att kunna dela med en i klassen som varit borta ett tag. Normalt sett skriver jag inte om anteckningarna när de bara är för min skull. Men när jag ska dela dem till någon som inte har varit med på lektionen gör jag det för att de ska bli mer sammanhängande och enklare att förstå :up:
 
Phu. Hittade den gamla personen, och lyckades övertyga hen om att filten var hens och att hen hade beställt polistaxi.
Extremt misstänksam och rädd, hundra procent säker på att hen var dement.

En filt fattigare men jag hoppas hen kommer hem som hen ska och att hen inte vandrar iväg så där igen. :nailbiting: Nu ska jag sitta mig och ta en liten paus, det slet ordentligt på hjärtat det här. :cry:
Du är en ängel❤❤❤
 
Hopplöst att komma fram på telefon hos ortopeden. Ser på folks recensioner att det alltid är långa väntetider trots bokad tid. Det var upptaget hela tiden. Jag har varit där redan några gånger både själv och med dottern. Det är svårt med tider.
 
Va? Jag kväver alltid nysningar om jag inte är ensam.

Har man ytliga blodkärl i hjärnan kan de brista om man har riktig otur, är ju mkt kraft i nysningarna. En tjej, Cinna, blev ganska omtalad när hon 31 år gammal fick en stroke pga kvävd nysning, sen dess har jag så gott som aldrig kvävt någon...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 211
Senast: Badger
·
Mat Jag och min syster ser varje dag till att vår gamla mor får middag. Oftast är det min syster som löser det (även om jag också ofta åker...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 742
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
69 70 71
Svar
1 410
· Visningar
39 560
Mat Den här kommer inte bli enkel, följande är personen som kommer allergisk mot: Råa morötter Alla nötter Jordnötter Grön paprika Alla...
2
Svar
38
· Visningar
2 238
Senast: moster_punk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp