Krypt ner nybadad i renbäddad säng .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så har jag också!Jag har dubbla ytterdörrar ett par inåt och ett par utåt
Lite lätt opraktiskt tycker jag nog det är ibland och jag måste byta dörrarna för det drar även när dörrarna är stängda om vinden ligger påSå har jag också!
Det är för oss ambivalenta eller är vi flexibla
Så har jag också!
Det är för oss ambivalenta eller är vi flexibla
Låter väldigt opraktiskt eller kan man öppna bägge med samma handtagJag har dubbla dörrar och båda går inåt
Är du en flexibel-wannabeJag har dubbla dörrar och båda går inåt
Nej, de är helt separata. De yttersta är två dubbeldörrar som man öppnar in i ett utrymme som är typ 1 meter djupt. Där står man sedan när man öppnar nästa dörr, som är den som leder in till själva lägenheten. Nu har jag bara en bild från när jag satte upp julbelysningen förra året, men här ser man i alla fall ungefär vad jag menar:Låter väldigt opraktiskt eller kan man öppna bägge med samma handtag
En yttepyttehall eller minifarstu skulle jag nog kalla detNej, de är helt separata. De yttersta är två dubbeldörrar som man öppnar in i ett utrymme som är typ 1 meter djupt. Där står man sedan när man öppnar nästa dörr, som är den som leder in till själva lägenheten. Nu har jag bara en bild från när jag satte upp julbelysningen förra året, men här ser man i alla fall ungefär vad jag menar:
Visa bifogad fil 57179
Glasdörren är alltså den som leder in till lägenheten och de med panel på sidorna är ytter-ytterdörrarna. De kallas "storm doors" på engelska, så jag antar att det har något med extra skydd mot väder & vind att göra. Huset är byggt 1874, man hade mycket lustigt för sig då
Haha, med lite god vilja så! Ser framför mig hur en desperat mäklare en dag försöker sälja in det som ett extra rumEn yttepyttehall eller minifarstu skulle jag nog kalla det
Varför inte?Ont i bröstet. Rejält. Nej jag åker inte till akuten
Varför vill du inte åka in? Vet du vad smärtan beror på?Ont i bröstet. Rejält. Nej jag åker inte till akuten
Stress tror jag. Vill inte bli klappad på huvudet och få känslan av att ta upp läkarens dyrbara tid i onödan.Varför vill du inte åka in? Vet du vad smärtan beror på?
Ingen idé. Tycker att många läkare inte tar mig på allvar. Och jag slker vård enbart när jag är riktigt dåligVarför inte?