Vad gör vi? Del CXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Startade igång datorn tänkte försöka jobba lite medans jag inväntar att sambon ska sluta glo på superbike eller vad det nur är för motorsport han tittar på så vi kan åka ut till stallet aå JAG kan pyssla med min sport.

Idag ska han köra mig och häst till ridhus men tycker nog att mitt intresse går före hans :angel:
 
Mitt på Dan? Här är det snart kväller 😂😂
Haha... Jag reagerade också på det. Här är det sen eftermiddag..... :D
Ja, jaa!! Haha, funderade på hur jag skulle skriva :rofl: Men det blev så för jag tyckte det var ovanligt tidigt för mig i alla fall. Men ni har rätt, det är eftermiddag/kväll hos mig också :D

Har lyckats sluta nu, snart dags för kvällsmat:cautious:
 
Snart ska jag börja skicka sms till mamma: "Jag är inte sjuk". Frisk är jag ju inte men jag har klarat mig från covid-19 än så länge. Hon frågar varje gång vi pratar och det börjar gå mig på nerverna. Hon tror att hon visar intresse för mig men hon bryr sig bara om sig själv. Tjatar om att jag måste besöka henne men jag reser ingenstans i dagsläget.

Usch. Behövde få kräka ur mig lite. Hon behöver mina samtal men det tar på mig.
 
De brukar aldrig låsa dörren när de går hemifrån heller. :idea: Plus att ytterdörrar är tunna och öppnas inåt.
I barer kan det ju vara så att de är stamkunder och alltid dricker samma?
Min ytterdörr öppnas inåt. Jag kanske lever i en film..... :D ??

Har i USA oppnas alla ytteredorrar innat sedan gammalt. Det ar for att de gammaldags gangjarnen man kan sla ur stiftet fran ska sitta inne i huset.
 
Jag pustar ut i soffan efter att ha tagit en rensningsrunda i trädgården och sedan målat om fönsterkarmen i köket. Den fick bli ljust grå istället för fult gulvit som den var innan. Det sistnämnda tog ca 2 timmar eftersom vi har stora fönster samt sådana där djupa fönsterkarmar med ca 50 cm panel på varje sida. Det faktum är att jag är perfektionist kan också ha något med tidsåtgången att göra :angel: Men fint blev det!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 212
Senast: Badger
·
Mat Jag och min syster ser varje dag till att vår gamla mor får middag. Oftast är det min syster som löser det (även om jag också ofta åker...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 742
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
70 71 72
Svar
1 427
· Visningar
40 041
Mat Den här kommer inte bli enkel, följande är personen som kommer allergisk mot: Råa morötter Alla nötter Jordnötter Grön paprika Alla...
2
Svar
38
· Visningar
2 238
Senast: moster_punk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Valet i USA
  • Skaffa barn eller inte

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp