Vad gör vi? Del CXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har knappt gjort ngt alls idag. Känner mig risig och börjar bli rädd att jag ska bli sjuk. Än värre för sambon som planerat åka till DK nästa vecka och också mår kasst.
Pallar inte bli sjuk igen. Känns som jag inte gjort annat sista året. 👎
Ska iaf hämta ut klädpaket på posten imorgon och hoppas ha letat upp en butik som har salmiakk-glass jag knarkar. :heart
 
Har knappt gjort något utom vilat och sovit under lördagen men blev lite sömnig på kvällen så dags för läggdags igen :cautious:
Får se om jag tvättar imorgon eller skjuter upp det :angel:
 
Varför beställer aldrig folk i filmer när de sätter sig vid barer? De går liksom bara fram och sätter sig, och får en drink eller öl eller whatever.
Det kan väl inte vara så det funkar i verkligheten?

... Jag har aldrig varit på en bar 🙈 :cautious:
De brukar aldrig låsa dörren när de går hemifrån heller. :idea: Plus att ytterdörrar är tunna och öppnas inåt.
I barer kan det ju vara så att de är stamkunder och alltid dricker samma?
 
Har knappt gjort ngt alls idag. Känner mig risig och börjar bli rädd att jag ska bli sjuk. Än värre för sambon som planerat åka till DK nästa vecka och också mår kasst.
Pallar inte bli sjuk igen. Känns som jag inte gjort annat sista året. 👎
Ska iaf hämta ut klädpaket på posten imorgon och hoppas ha letat upp en butik som har salmiakk-glass jag knarkar. :heart

Vilken glass är det?? Är också galen i salmiak!
 
Steg upp nyss. Det är nästan tyst. Jag älskar helgmornar, tystnaden.

Insåg just att jag kanske bor på fel plats :( här är nästan aldrig tyst.
Du får ta och flytta till Värmland, för som Gudrun säger i Smala Sussie så vill man ha det tyst där! (eller, du kanske redan bor i Värmland! Har ingen koll :D)
 
I en diskussion mellan förälder och avkomma är kanske det viktigaste just hur det ser ut i landet ni befinner er i (Tyskland väl?), snarare än generell kunskap om cannabis, och tolkning av sagda kunskap. Vad jag förstår så är det inte lagligt att bruka för rekreation där, men inte heller straffbart om man blir påkommen.
Det är en annan kultur här helt klart. Dottern är myndig så hon får ju göra som hon vill. Tror att jag blev mest upprörd över att hon ljög om det hela. Hon förstod hur jag skulle reagera. Har oerhört svårt för lögner. Hon snurrade in sig helt i olika lögner så jag blev riktigt sur över att hon ljög.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 212
Senast: Badger
·
Mat Jag och min syster ser varje dag till att vår gamla mor får middag. Oftast är det min syster som löser det (även om jag också ofta åker...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 742
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
70 71 72
Svar
1 435
· Visningar
40 212
Senast: dobbis
·
Mat Den här kommer inte bli enkel, följande är personen som kommer allergisk mot: Råa morötter Alla nötter Jordnötter Grön paprika Alla...
2
Svar
38
· Visningar
2 238
Senast: moster_punk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp