Får reklam om ortoped i Halland här inne hela tiden just nu.
Varför just Halland
... och varför just ortoped
Varför just Halland
... och varför just ortoped
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hehe latmask därSka väl ta och byta om från pyjamas... Har fastnat framför Youtube bland alla "costube" kanaler. Kanske borde ta tag i alla dagens måste istället...
Funderar på att se en riktig gråtfilm idag. Har väl en tusen grejer jag borde göra. En inlämningsuppgift måste vara inlämnad idag bland annat. Men allt tar emot känns det som. Så less på mig själv just nu.
Vilken glass är det?? Är också galen i salmiak!
Hrm...jag tänkte ta mig ett hett skumbad om en stund, men antar att det inte är det du menar.....Laddar mentalt för ett bad...
Hrm...jag tänkte ta mig ett hett skumbad om en stund, men antar att det inte är det du menar.....
Haha nä, om det vore så väl
Coolt att ni har odlat klyftpotatis!!Särbon sköt en älg idag med... så det blev lite kaos här på eftermiddagen
Just nu bakar jag hamburger- och korvbröd samt förbereder middagen, två av gästjägarna ska äta middag med oss (hamburgare på älgfärs från älgen särbon sköt i måndags, mina hamburgerbröd och klyftpotatis direkt från åkern ).
Edit: Vi har också fått tomater från svärmors odling och jag hade med mig äppelgurka hemifrån