Vad gör vi? Del CXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dottern äter frukost, idag rostat bröd med stekt ägg och kaviar. Tydligen supergott :p

Jag ska göra mig klar för att åka till stan. Ska vara hårmodell för klippning följt av stallet och gymmet. Hinner nog vara hemma ett par timmar innan jag sen ska till stan igen för att fixa ögonbrynen. Semester är inte alltid vila :D
 
Är supertrött i dag. Dessutom vaknade jag mitt i en underbar dröm där jag fått en jättefin lagom stor lägenhet med takterrass, nära havet. Tydligen ingick en mysig liten träbåt i lägenheten.

Jag var superglad och planerade hur jag skulle inreda när jag vaknade. Blev ganska sur :p
 
Kom precis en riktigt gammal person hit. Hen har uppenbarligen inget här att göra och verkade vara dement och dessutom har hen för lite kläder på sig och har gjort på sig :(

Hen hann skynda iväg innan jag hann ropa på kollega som får ta över receptionen. Hoppas jag hittar hen där ute, ska ta med mig filt. Men vart fasen ringer man? Polisen?
 
Kom precis en riktigt gammal person hit. Hen har uppenbarligen inget här att göra och verkade vara dement och dessutom har hen för lite kläder på sig och har gjort på sig :(

Hen hann skynda iväg innan jag hann ropa på kollega som får ta över receptionen. Hoppas jag hittar hen där ute, ska ta med mig filt. Men vart fasen ringer man? Polisen?

Absolut polisen, det kan vara så att de fått en rapport om en försvunnen person :)
 
Kom precis en riktigt gammal person hit. Hen har uppenbarligen inget här att göra och verkade vara dement och dessutom har hen för lite kläder på sig och har gjort på sig :(

Hen hann skynda iväg innan jag hann ropa på kollega som får ta över receptionen. Hoppas jag hittar hen där ute, ska ta med mig filt. Men vart fasen ringer man? Polisen?
114 14, verkar lämpligt tycker jag... :)
 
Börjar bli redigt hungrig men får stå ut iallafall en halvtimme till innan jag tar lunch. Blir väldigt rolig lunch i form av smörgås då jag inte har någon matlåda och inte orkar laga något :p
 
Släpat mig runt kvarteret iklädd pyamas, kappa och pälstofflor 😅 Hämtat ut en väska hos skomakaren, en kjol hos skräddaren och handlade kaffe. Tydligen extrapris på kaffe idag. Tre pkt för 59 kr. Var enda personen under 80 år vid kaffehyllan ;)
 
Varit hos läkaren. Han skickade mig vidare till en ortoped. Suck. Nu måste jag jaga en ny tid hos en ortoped.
Men blodprov togs (typiskt en måndag när man har druckit vin under helgen) och blodtryck. Vet inte hur mycket vinet syns på blodprov?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 211
Senast: Badger
·
Mat Jag och min syster ser varje dag till att vår gamla mor får middag. Oftast är det min syster som löser det (även om jag också ofta åker...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 742
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
69 70 71
Svar
1 410
· Visningar
39 560
Mat Den här kommer inte bli enkel, följande är personen som kommer allergisk mot: Råa morötter Alla nötter Jordnötter Grön paprika Alla...
2
Svar
38
· Visningar
2 238
Senast: moster_punk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp