Känner igen mig i den känslan och upplevelsen, men hjärtat känns inte som något man bör "ignorera" :/Ingen idé. Tycker att många läkare inte tar mig på allvar. Och jag slker vård enbart när jag är riktigt dålig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känner igen mig i den känslan och upplevelsen, men hjärtat känns inte som något man bör "ignorera" :/Ingen idé. Tycker att många läkare inte tar mig på allvar. Och jag slker vård enbart när jag är riktigt dålig
Är du säker på att det inte är hjärtat så säger jag ingenting. Men är det hjärtat behöver du faktiskt åka in. Kör inget spel med ditt liv. En tidig hjärtinfarkt räddar man, men en sen är inte samma odds. ❤Stress tror jag. Vill inte bli klappad på huvudet och få känslan av att ta upp läkarens dyrbara tid i onödan.
Kom precis en riktigt gammal person hit. Hen har uppenbarligen inget här att göra och verkade vara dement och dessutom har hen för lite kläder på sig och har gjort på sig
Hen hann skynda iväg innan jag hann ropa på kollega som får ta över receptionen. Hoppas jag hittar hen där ute, ska ta med mig filt. Men vart fasen ringer man? Polisen?
114 14, verkar lämpligt tycker jag...Kom precis en riktigt gammal person hit. Hen har uppenbarligen inget här att göra och verkade vara dement och dessutom har hen för lite kläder på sig och har gjort på sig
Hen hann skynda iväg innan jag hann ropa på kollega som får ta över receptionen. Hoppas jag hittar hen där ute, ska ta med mig filt. Men vart fasen ringer man? Polisen?
Absolut polisen, det kan vara så att de fått en rapport om en försvunnen person
Tack!114 14, verkar lämpligt tycker jag...
Ring polisen först skulle jag säga, och berätta att personen varit på ditt jobb. På så vis kan de inleda en eftersökning i området själva, samtidigt som du (om du vill) fortsätter leta själv.Tack!
Jag ska ringa polisen. Har dock inte hittat hen ännu, och börjar få rejält ont i magen.