Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I så fall borde man ju få stroke när man krystar ut ett barn eller om man sysslar med tyngdlyftning.Har man ytliga blodkärl i hjärnan kan de brista om man har riktig otur, är ju mkt kraft i nysningarna. En tjej, Cinna, blev ganska omtalad när hon 31 år gammal fick en stroke pga kvävd nysning, sen dess har jag så gott som aldrig kvävt någon...
Fast det är väl inte så ovanligt med stroke när man föder barn? Tror en barnmorska berättat det för mig, saknar dock helt skriftlig källaI så fall borde man ju få stroke när man krystar ut ett barn eller om man sysslar med tyngdlyftning.
Tycker det låter fullständigt totalt osannolikt och som en kvällstidningsgrej... Har du nån källa?
I så fall borde man ju få stroke när man krystar ut ett barn eller om man sysslar med tyngdlyftning.
Tycker det låter fullständigt totalt osannolikt och som en kvällstidningsgrej... Har du nån källa?
I så fall borde man ju få stroke när man krystar ut ett barn eller om man sysslar med tyngdlyftning.
Fast det är väl inte så ovanligt med stroke när man föder barn? Tror en barnmorska berättat det för mig, saknar dock helt skriftlig källa
Var gör man med älghjärtat sen? Alltså, hur sparar man det för att det inte ska bli dåligt, eller sparar man det inte?Lite gråtfärdig... särbon gav mig älghjärtat från älgen han sköt igår
Edit: För de som inte vet är det en ära att få ett älghjärta eftersom det inte är så vanligt... och det tillfaller alltid skytten
Jag har jobbat som personlig assistent till en tjej som fick en stroke under förlossning.I så fall borde man ju få stroke när man krystar ut ett barn eller om man sysslar med tyngdlyftning.
Morr.... Precis veckan som jag är sjuk är det naturligtvis OMÖJLIGT att låna e-böcker från biblioteket..... På grund av någon (säkert nödvändig) uppdatering, men det är ju TYPISKT.....
Jag har ett bibliotekskort från närliggande kommun också. Tyvärr verkar det inte aktivt längre. Har testat.........Du kan alltid bli medlem i flera bibliotek, inte för att jag säger att jag är det