Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gullig sambo ändå!Sambon är urusel på att gömma presenter det står ett paket på golvet hemma från ett företag som säljer hästprylar sambon är inte hästintresserad själv
Jag har skrivit en önskelista det har även kommit en avi från ett annat häst företagGullig sambo ändå!
Frys in? Så slipper du att äta det en gång till just nu....Jag gillar carbonara men nu blir det inte det på ett tag. Jag gjorde alldeles för mycket så nu är jag inne på tredje dagen av att äta det till lunch och middag. Har jag otur så räcker det tills imorgon också. Nej jag tänker inte slänga, pasta håller sig bra i kylen.
Om du tror det så ska du nog backa och läsa om dina inlägg,en dag var det 8a inlägg om "mat eller icke mat prat" den dagen anmälde jag det till moderatorn.Jag menade inte att någon kritiserar mina inlägg om t.ex. djuren, utan du skrev "Vore det inte skönt att kunna tänka på och göra annat med din tid och energi?" och det var ett svar på det - att jag redan GÖR annat med min tid och energi. Det lät på det du skrev som att all min tid och energi och alla mina tankar går åt till ätstörningstankar, och där ville jag säga ifrån.
Alltså morgon för dem är nog typ kl 7. Vid kl 10 har de säkerligen redan hunnit med morgonfika/frukost efter sitt första städjobb....... Du får be om en eftermiddagstid nästa gång, så dyker de kanske upp vid 11:30-snåret.....Ska ta in offert för städ. Företaget bara "kan vi komma under morgondagen?". Jag bara "jo så länge ni inte kommer på morgonen". De: "nejdå vi kommer en bra bit in på förmiddagen".
Får bekräftelse på mailen. De kommer 10.00
Vi lever uppenbarligen i olika tidszoner....
Tja, jag brukar äta lunch vid kl 11:00 så nog är kl 10 en bra bit in på förmiddagen. Efter 12 är det ju em.Ska ta in offert för städ. Företaget bara "kan vi komma under morgondagen?". Jag bara "jo så länge ni inte kommer på morgonen". De: "nejdå vi kommer en bra bit in på förmiddagen".
Får bekräftelse på mailen. De kommer 10.00
Vi lever uppenbarligen i olika tidszoner....
Samma här....Tja, jag brukar äta lunch vid kl 11:00 så nog är kl 10 en bra bit in på förmiddagen. Efter 12 är det ju em.
Tja, jag brukar äta lunch vid kl 11:00 så nog är kl 10 en bra bit in på förmiddagen. Efter 12 är det ju em.