Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska sova nu! Haha
Korkat bedömningsunderlag, t ex buke är ju i huvudsak på svenska, så hur skulle det han ens kunna bedöma din engelska på ett svenskt forum?Jag menar att om jag skriver att jag är mest på ett diskussionsforum om hundar borde det fungera, istället för Bukefalos (får väl söka upp något och se om det har ett namn). Det blir ju ett tydligt svar, och läraren vet ju inte rätt svar. Då får jag ju utgå från det även när jag svarar på övriga frågor. Han ska ju bedömma hur bra jag är på engelska, inte vilket forum jag använder och det borde inte påverka.
Jag menar inte att han skulle gå in och läsa här, han ska ju bedömma vad jag svarat och skickat in. Men frågorna var om sociala medier.Korkat bedömningsunderlag, t ex buke är ju i huvudsak på svenska, så hur skulle det han ens kunna bedöma din engelska på ett svenskt forum?
"What social media do you use most? Why do you use social media? Is social media the fastes way to get information? Why/ why not?"
Jag vill ha ett näsdukträd.Jag vill ha en katsura! Vill!
De luktar inte lika gottJag vill ha ett näsdukträd.
"What social media do you use most? Why do you use social media? Is social media the fastes way to get information? Why/ why not?"
Jag tror inte att han skulle få reda på det, men jag vill inte att risken existerar öht. Då får han iaf söka själv, men honom litar jag inte på alls.
Korkat bedömningsunderlag, t ex buke är ju i huvudsak på svenska, så hur skulle det han ens kunna bedöma din engelska på ett svenskt forum?