R
RedQueen
Tycker din katt hade en helt rimlig reaktion.... och där kom katten, vrålandes i protest mot snövädret
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker din katt hade en helt rimlig reaktion.... och där kom katten, vrålandes i protest mot snövädret
Tycker din katt hade en helt rimlig reaktion.
Hade det där varit min katt hade den fått äta hur mycket den ville på bänken, gud så fin hon är.Visa bifogad fil 84708
Nej katten får inte egentligen vara på bänken men när matte kommer hem med mat till svältfödd katt som inte fått äta ordentligt på flera dagar då kommer katten upp på bänken Och hon godkände de nya torrfodret. Hon lever till 80 procent på blötmat eller mush men de gillar att knapra ibland och nu fick hon en lista på godkänd mat som vi kunde pröva. Det lilla livet högg in och de verkade smakligt även för den andra katten Så nu hoppas jag hennes mage inte strejkar ..
Vår hankatt strejkar för nu får det mat på bestämda tider pga av Kajsa, normalt sätt har de fritillgång alltid på mat. Och han tycker att de liknar skit varför han 11 år ska behöva svälta pga av Kajsa snart 10 månader Så vi har en gnällig katt dygnet runt typ
Kan någon förklara för mig varför det måste regna just nu?
Jag har inte gjort något annat än att vila dessa dagar jag vart hemma, enda icke vilan var väl när jag åkte till vc för att testa mig.Nejdå man överlever! Men är inte superkul! Men som skrivits så försök vila!
Ähum...Nejdå man överlever! Men är inte superkul! Men som skrivits så försök vila!
Gick nyss ner till pannrummet för att tända i pannan. I regn.Kan någon förklara för mig varför det måste regna just nu?
Jag har bara feber om jag överanstränger mig numera (typ försöker dammsuga ett rum, gå mer än 5 min promenad), så mycket bättre men inte återställd. Än. Det går att ha livskvalitet ändå, bara på andra sätt.18 månader!?!! Holy shit... ska verkligen inte gnälla över 2 dagars med feber.
Är febern borta nu för dig dvs helt återställd eller hur är det?
Kan någon förklara för mig varför det måste regna just nu?
Det var kärlek vid första ögonkastet Hon var allt jag inte skulle ha Men det blev bra. Hon är bra kompis med vår hankatt även om han ibland fortfarande vill uppfostra henne Man kan säga vad man vill om katter men han hade aldrig fixat att bli själv nu när vår andra katt gick bort. Därför vi hade skaffat Kajsa. Vi hade en annan liten donna en omplaceringskatt men tyvärr gick hon bort för snart två år sedan. Han blev helt knäckt efter de, låg bara och sov i sängen eller satt i trappen och titta efter henne i flera veckor Så mitt hjärta fixa inte att han en dag skulle bli av med sin andra vän så då skaffa vi Kajsa innan gamlingen fick somna in.Hade det där varit min katt hade den fått äta hur mycket den ville på bänken, gud så fin hon är.
Ja fy tusan. En fd kollega har haft feber dagligen i 3 års tidMan mår mkt bättre direkt febern ger med sig. Hade 39 grader i 6 veckor. Trodde tillslut att jag blivit galen på riktigt. Utan feber sen känner en sig typ pånyttfödd. Och alla tankar liksom går som en blixt jämfört med tidigare!
Krya på dig!
Vi kan byta mot regnet här . Menade till @athena_arabiansSMHI eller yr. Det beror på var du beställer ditt väder. Ha kundnummer och fakturanummer redo
Ombytligt väder...Gick nyss ner till pannrummet för att tända i pannan. I regn.
När jag kom ut därifrån snöade det