R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är en sådan Har en sjukdom gör att jag går med en ständig inflamation i kroppen trots att jag äter de mediciner som finns mot detta, och kroppen reagerar såklart med feber - ibland lite, ibland mycket men oftast runt 1,5 grad över min normala. Så där "lite" feber som gör att man tar slut för minsta lilla - ganska irriterande!Ja fy tusan. En fd kollega har haft feber dagligen i 3 års tid
Min yngsta lillasyster på 17 år anser Facebook är sååå utdaterat att man inte kan vara med där, "bara gamla där" kläckte hon ur sig en gång men hon har mycket åsikter överlag, leopardmönstrat är sååå tantigt tydligen, hon tyckte jag var konstig som hade det. När jag fyllde 30 kommenterade hon att nu är det okej jag har "tantkläder" vi har olika åsikter om vad det innebärJag känner mest att jag är ganska "ute" som har facebook nuförtiden, det är inte där folk hänger längre.
Men fy så vidrigt!!Jag är en sådan Har en sjukdom gör att jag går med en ständig inflamation i kroppen trots att jag äter de mediciner som finns mot detta, och kroppen reagerar såklart med feber - ibland lite, ibland mycket men oftast runt 1,5 grad över min normala. Så där "lite" feber som gör att man tar slut för minsta lilla - ganska irriterande!
Det tog vården ca 10 år att hitta problematiken öht