Vad gör vi? Del CXLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och garvar lite fult åt en bild jag gjorde i photoshop igår efter att jag sade till en vän att jag ska nog köpa en barnvagn och gå runt med Madame (min orm) i. Då sade hon vi kunde sällskapa så kan våra ormar hålla svans. Bara det att hennes orm (stor) skulle äta upp min så hon får sätta munkorg på honom isf. Slutade med att hon frågade: "napp?". Och då fick jag idén. Garvar ännu!
 

Bifogade filer

  • lol.jpg
    lol.jpg
    119,7 KB · Visningar: 95
Ja fy tusan. En fd kollega har haft feber dagligen i 3 års tid :nailbiting:
Jag är en sådan :meh: Har en sjukdom gör att jag går med en ständig inflamation i kroppen trots att jag äter de mediciner som finns mot detta, och kroppen reagerar såklart med feber - ibland lite, ibland mycket men oftast runt 1,5 grad över min normala. Så där "lite" feber som gör att man tar slut för minsta lilla - ganska irriterande!
Det tog vården ca 10 år att hitta problematiken öht :down:
 
Hästarna fick komma in, både husse och matte var snälla. Trulis hade varit snäll och nästan trampat av sig skon så husse fick ta bort den. Han såg så nöjd med sig själv 😏 Ge mig vår så jag slipper brodd och snösulor nu tack .

Kajsa och jag ska krypa upp i soffan och plugga en stund medan sambon lagar middag. Det regnar såklart ute ☔
 
Gissa vilka som låter granngubben ta hand om sin hund trots uppenbara problem med koppling, inkallning och disciplin och gissa vilken hund som nu är försvunnen i skogen p.g.a. det? :banghead:

Och tyvärr tänker jag vara väldigt taskig och vägra hjälpa till med letandet, det är inte mitt problem och de borde ha lärt sig när de fick hämta hunden hos polisen.
 
Jag känner mest att jag är ganska "ute" som har facebook nuförtiden, det är inte där folk hänger längre. :D
Min yngsta lillasyster på 17 år anser Facebook är sååå utdaterat att man inte kan vara med där, "bara gamla där" kläckte hon ur sig en gång :rofl: men hon har mycket åsikter överlag, leopardmönstrat är sååå tantigt tydligen, hon tyckte jag var konstig som hade det. När jag fyllde 30 kommenterade hon att nu är det okej jag har "tantkläder" :rofl: vi har olika åsikter om vad det innebär 😅
 
Gick för att hämta ut ett paket, skulle egentligen laga chili idag men det blev försent - en chili ska enligt mig puttra i ugnen några timmar, så fusili och arabbiata hamnade i korgen istället och kommer ätas med mikrade köttbullar och lite riven parmesan.
 
Har satt om några fler krukväxter idag, tvättat och städat och grejat! Kisse och hund har gjort mig sällskap i "trädgården" men det blåste riktiga isvindar, så ingen promenad för lilleknas. Jag och våfflan var ut en halvlång sväng dock, och ska ut igen alldeles strax. Jag måste bara få tillbaka känseln i fingrarna först!
 
Jag är en sådan :meh: Har en sjukdom gör att jag går med en ständig inflamation i kroppen trots att jag äter de mediciner som finns mot detta, och kroppen reagerar såklart med feber - ibland lite, ibland mycket men oftast runt 1,5 grad över min normala. Så där "lite" feber som gör att man tar slut för minsta lilla - ganska irriterande!
Det tog vården ca 10 år att hitta problematiken öht :down:
Men fy så vidrigt!! 😢
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 066
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 058
Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 656
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 443

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp