Vad gör vi? Del CXLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fortfarande inte helt kry, så missade ridningen idag 😭
Det går dock långsamt framåt, och jag kunde jobba hela arbetsdagen utan en extra paus :) Hoppas det fortsätter så, då jag gärna vill kunna fullfölja mitt uppdrag som ansvarig för banan på hopptävlingarna på min klubb på lördag!
 
Känns som jag försöker övertala ett barn att ta pcr testet. Killen är väldigt anti, blev väldigt anti när han fick höra att man skulle topsa i näsan.
Sa att du får göra det själv och då bestämmer, personligen hade jag nog tyckt att testet varit lite läskigare att göra om någon annan gör. Nu har jag lite kontroll å gör det ont är det bara att avbryta å försöka hitta en annan väg.
Lite som när jag skulle topsa svalget, jisses va kräkreflexen satte igång. Fick avbryta några gånger bara för att den skulle få återhämta sig.

Han försöker skylla på att han inte har symtom och att han bara är förkyld, jamen då är det väl jättebra att ta pcr testet så man verkligen kan utesluta covid, om inte annat för å undvika smitta sina egna barn med va man nu har.
 
Känns som jag försöker övertala ett barn att ta pcr testet. Killen är väldigt anti, blev väldigt anti när han fick höra att man skulle topsa i näsan.
Sa att du får göra det själv och då bestämmer, personligen hade jag nog tyckt att testet varit lite läskigare att göra om någon annan gör. Nu har jag lite kontroll å gör det ont är det bara att avbryta å försöka hitta en annan väg.
Lite som när jag skulle topsa svalget, jisses va kräkreflexen satte igång. Fick avbryta några gånger bara för att den skulle få återhämta sig.

Han försöker skylla på att han inte har symtom och att han bara är förkyld, jamen då är det väl jättebra att ta pcr testet så man verkligen kan utesluta covid, om inte annat för å undvika smitta sina egna barn med va man nu har.
Är han förkyld så har han ju symtom, så det faller på sin egen orimlighet.
 
Känns som jag försöker övertala ett barn att ta pcr testet. Killen är väldigt anti, blev väldigt anti när han fick höra att man skulle topsa i näsan.
Sa att du får göra det själv och då bestämmer, personligen hade jag nog tyckt att testet varit lite läskigare att göra om någon annan gör. Nu har jag lite kontroll å gör det ont är det bara att avbryta å försöka hitta en annan väg.
Lite som när jag skulle topsa svalget, jisses va kräkreflexen satte igång. Fick avbryta några gånger bara för att den skulle få återhämta sig.

Han försöker skylla på att han inte har symtom och att han bara är förkyld, jamen då är det väl jättebra att ta pcr testet så man verkligen kan utesluta covid, om inte annat för å undvika smitta sina egna barn med va man nu har.
Inga symtom men är förkyld? Hur går det ihop sig...Alltså topsningen är ju rätt otrevligt men är man vuxen får man försöka stå ut lite. Finns ju barn som klarar det.
 
Är han förkyld så har han ju symtom, så det faller på sin egen orimlighet.

Inga symtom men är förkyld? Hur går det ihop sig...Alltså topsningen är ju rätt otrevligt men är man vuxen får man försöka stå ut lite. Finns ju barn som klarar det.
Svarar båda, ja jag tyckte inte topsningen var speciellt trevlig men bara att göra å få det överstökat.
Han säger att han skulle ta testet om jag är positiv. Borde va bättre å göra det nu. Vet inte när ja får mitt svar, kan ju ta 1-3 dagar.

Ibland är han lite väl barnslig för att uttrycka det milt. Hans barn kommer nu i helgen, varav tonåringen nyligen haft förkylning men testat negativt och hans flickvän nu haft huvudvärk så han skulle ha lite koll. Om han ändå kunde ha lite koll på sig själv med. 🙄
 
Senast ändrad:
Känns som jag försöker övertala ett barn att ta pcr testet. Killen är väldigt anti, blev väldigt anti när han fick höra att man skulle topsa i näsan.
Sa att du får göra det själv och då bestämmer, personligen hade jag nog tyckt att testet varit lite läskigare att göra om någon annan gör. Nu har jag lite kontroll å gör det ont är det bara att avbryta å försöka hitta en annan väg.
Lite som när jag skulle topsa svalget, jisses va kräkreflexen satte igång. Fick avbryta några gånger bara för att den skulle få återhämta sig.

Han försöker skylla på att han inte har symtom och att han bara är förkyld, jamen då är det väl jättebra att ta pcr testet så man verkligen kan utesluta covid, om inte annat för å undvika smitta sina egna barn med va man nu har.

Alltså gud din snubbe ger mig hjärnblödning. Igen. :arghh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 060
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 052
Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 655
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 443

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp