https://c.tenor.com/YjPBups7H48AAAAC/6m-rain.gifKollade min tidrapport och jag kommer ha jobbat 241 h den här månaden inklusive all övertid!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
https://c.tenor.com/YjPBups7H48AAAAC/6m-rain.gifKollade min tidrapport och jag kommer ha jobbat 241 h den här månaden inklusive all övertid!
Jag längtar efter nästa lön!
var rädd om dig!Kollade min tidrapport och jag kommer ha jobbat 241 h den här månaden inklusive all övertid!
Är han förkyld så har han ju symtom, så det faller på sin egen orimlighet.Känns som jag försöker övertala ett barn att ta pcr testet. Killen är väldigt anti, blev väldigt anti när han fick höra att man skulle topsa i näsan.
Sa att du får göra det själv och då bestämmer, personligen hade jag nog tyckt att testet varit lite läskigare att göra om någon annan gör. Nu har jag lite kontroll å gör det ont är det bara att avbryta å försöka hitta en annan väg.
Lite som när jag skulle topsa svalget, jisses va kräkreflexen satte igång. Fick avbryta några gånger bara för att den skulle få återhämta sig.
Han försöker skylla på att han inte har symtom och att han bara är förkyld, jamen då är det väl jättebra att ta pcr testet så man verkligen kan utesluta covid, om inte annat för å undvika smitta sina egna barn med va man nu har.
Inga symtom men är förkyld? Hur går det ihop sig...Alltså topsningen är ju rätt otrevligt men är man vuxen får man försöka stå ut lite. Finns ju barn som klarar det.Känns som jag försöker övertala ett barn att ta pcr testet. Killen är väldigt anti, blev väldigt anti när han fick höra att man skulle topsa i näsan.
Sa att du får göra det själv och då bestämmer, personligen hade jag nog tyckt att testet varit lite läskigare att göra om någon annan gör. Nu har jag lite kontroll å gör det ont är det bara att avbryta å försöka hitta en annan väg.
Lite som när jag skulle topsa svalget, jisses va kräkreflexen satte igång. Fick avbryta några gånger bara för att den skulle få återhämta sig.
Han försöker skylla på att han inte har symtom och att han bara är förkyld, jamen då är det väl jättebra att ta pcr testet så man verkligen kan utesluta covid, om inte annat för å undvika smitta sina egna barn med va man nu har.
Är han förkyld så har han ju symtom, så det faller på sin egen orimlighet.
Svarar båda, ja jag tyckte inte topsningen var speciellt trevlig men bara att göra å få det överstökat.Inga symtom men är förkyld? Hur går det ihop sig...Alltså topsningen är ju rätt otrevligt men är man vuxen får man försöka stå ut lite. Finns ju barn som klarar det.
Känns som jag försöker övertala ett barn att ta pcr testet. Killen är väldigt anti, blev väldigt anti när han fick höra att man skulle topsa i näsan.
Ja just nu är han inte poppis. Till och med hans tonåring har tagit testet, nu får "pappa" banne mig "man up" och bara göra det.Alltså gud din snubbe ger mig hjärnblödning. Igen.
Ja, den känns verkligen som en person som driver på smittan i samhället..Alltså gud din snubbe ger mig hjärnblödning. Igen.
Wooohooo, han har gjort testet. Hjälpte med onda ögat och att hans son gjort testet, så nu har han gjort sig förtjänt av lite ryggkli (som han älskar).
Ja just nu är han inte poppis. Till och med hans tonåring har tagit testet, nu får "pappa" banne mig "man up" och bara göra det.