Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ja, alla kommer bli avis på min fina nya kattTjejerna som jobba på kliniken var så fascinerande över hennes färg Dels att hon är tre färgad men också att hennes grundfärg är nästan åt viltfärgad hare typ Hon charmar alla
stor oriental?
Kompisen kuggadeVar uppe med (före…) tuppen idag. Väckarklockan ringde 05.15 Nu sitter jag och väntar på kompisen som gör sitt teoriprov. Håller tummarna för att hon klarar det
En heders Oriental!
Så himla skönt att höra!Tokfisen här hemma är i vanlig ordning helt smärtfri utan smärtstillande och tycker mest vi är dumma som inte låter henne hoppa upp i sängen (hög) och sätter på tratten till natten.
Opererad i måndags, tisdag lunch tog vi bort smärtstillande för att hon kanske skulle lugna ner sig lite, utan effekt . Alltså jag hade också velat vara så opåverkad efter en stor bukoperation. Snittet är 30cm långt...
Den, snart, 11 åriga tanten levererar
Jamen, med rätta! Klok katt. Skulle jag också om det snöade här. Dags för vår!... och där kom katten, vrålandes i protest mot snövädret
Storiental!stor oriental?
haha.... ja jag har ju redan tre så jag är på väg...inte orientaler dock.....Kanske handlar om min framtid med 120 orientaler?
Krya på dig!!Jaha, ännu en dag på soffan har börjat. Önskar att jag var en sån person som sover mycket när de är sjuka men icke - jag sover mindre när jag är sjuk. Har dubbla strumpor, mjuksbyxor, tröja, munkjacka och ett täcke - fryser ändå.
Skulle steka pannkakor till barnet men nu vill han sova