Vad gör vi? Del CXLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var uppe med (före…) tuppen idag. Väckarklockan ringde 05.15 :sleep: Nu sitter jag och väntar på kompisen som gör sitt teoriprov. Håller tummarna för att hon klarar det :)
Kompisen kuggade :(:down::cry:

Tycker synd om henne. Hon har haft det jättekämpigt med teorin och har verkligen jobbat så hårt för detta. Jag är enormt stolt över att hon - trots sin svårighet - kämpat på med detta även när det tagit emot :heart

Förstår att det är sjukt viktigt att man har kunskaperna som testas på provet, för att få köra bil i trafiken. Det är givetvis också extremt viktigt att vi har krav på de som kör fordon, för allas säkerhet.
Men det är ändå trist att kugga.

Edit: Kompisen har redan anpassat prov, så det går inte att anpassa provet mer :)
 
Tokfisen här hemma är i vanlig ordning helt smärtfri utan smärtstillande och tycker mest vi är dumma som inte låter henne hoppa upp i sängen (hög) och sätter på tratten till natten.

Opererad i måndags, tisdag lunch tog vi bort smärtstillande för att hon kanske skulle lugna ner sig lite, utan effekt 🙈🤣. Alltså jag hade också velat vara så opåverkad efter en stor bukoperation. Snittet är 30cm långt...

Den, snart, 11 åriga tanten levererar 😍
Så himla skönt att höra! :heart

... och där kom katten, vrålandes i protest mot snövädret :laugh:
Jamen, med rätta! Klok katt. Skulle jag också om det snöade här. Dags för vår!

stor oriental?
Storiental!

Dålig dag, andfådd av att sitta. :turd: Tur det är vårfågelkvitter utanför fönstret. Har retirerat till sängen med en kopp chikko och låtsas att jag redan flyttat in i huset jag ska kolla på om några dagar.:bump::o Möblerar i hjärnan. Med kombons möbler som hon inte får plats med efter flytten från 180 till 60 kvadrat. Hehe.
 
Jävlar vad det kommer spåra nu med detta nyfunna filter

E08CACC7-862B-4DAB-B3D6-CED7E95EC29B.jpeg
 
Alltså.... mina huliganer..

Skulle äta den sista semlan frn igår In kommer en kund så jag lämnar kontoret med stolen lååångt bortdragen.

Glömde att höja skrivbordet till stående så de hoppade upp och smaksade i sig semla.

Har grädde och papper överallt.

De tyckte matte behöver banta tror jag :rofl:

De är väldigt nöjda över att ha fått tag i semlan ska tilläggas
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 066
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 061
Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 656
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 445

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp