Snart är vi ifatt med Sveriges mästerkock
Vi har provsmakat Dumlekakan med mintglass, gott!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snart är vi ifatt med Sveriges mästerkock
Visa bifogad fil 84693
Fönstershopping kostar inget!Satan vad gott det där såg ut! Mvh person som måste gå på diet
Visst gjorde? Kände hur det vattnades i munnen på migSatan vad gott det där såg ut! Mvh person som måste gå på diet
Satan vad gott det där såg ut! Mvh person som måste gå på diet
Efter att ha inaktiverat facebook så har jag betraktats på två sätt: konstig och jättekonstig. (Utom av min chef som tyckte det lät jättehärligt och gjorde samma sak. Nu är vi två lyckliga, jättekonstiga människor på jobbet som inte vet veckans matsedel på lunchhaket. )
Det var våldsamt gott!
Mvh,
en person som borde gå på diet men anser att i Coronavärlden behövs någon glädje i livet
Är hittills det bästa beslutet i år, tog bara en stund att komma på hur man tog reda på saker innan allt och alla hade fb.Låter sunt och bra!
Efter att ha inaktiverat facebook så har jag betraktats på två sätt: konstig och jättekonstig. (Utom av min chef som tyckte det lät jättehärligt och gjorde samma sak. Nu är vi två lyckliga, jättekonstiga människor på jobbet som inte vet veckans matsedel på lunchhaket. )
Jag får ibland den reaktionen av att jag aldrig någonsin ”aktiverat” Facebook. Det förutsätts emellanåt att man har anlitat just det företaget för digitala tjänster för att kunna vara med i vissa sammanhang.
Väljer aktivt bort verksamheter som inte klarar av att publicera information man behöver annat än innanför sådana grindar.
Eller alla som gått i "livets hårda skola"..Facebook känns som en plats för boomers att vräka ur sig allt olämpligt som cirkulerar innanför pannbenet. Du har således inte missat ngt
Eller alla som gått i "livets hårda skola"..
Återigen, det har sagts många gånger. Man väljer sälv vilken fb man vill ha.Facebook känns som en plats för boomers att vräka ur sig allt olämpligt som cirkulerar innanför pannbenet. Du har således inte missat ngt
Jobbet ringde 20:15 ungefär och sa att var inne på verkstaden 07:00 i morgonen, och jag sa att det kan jag inte för att jag måste gå till tandkirurgi i morgon! då säger min chef att jag måste skjuta upp det. I *elevet* heller sa jag. så jag sa att han han har min uppsägning i brevlådan i morgon. Jag är trött att offra min hälsa för andra tycker att det är bättre för dem.
Så två saker, jag ska skriva ett brev och antar att jag är arbetslös nu.