Man ska aldrig säga aldrig . Spännande oavsett, lycka till med resten .Har inga planer på att studera vidare, men man vet ju aldrig. Plötsligt blir man intresserad av något och då finns ju möjligheten att plugga vidare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man ska aldrig säga aldrig . Spännande oavsett, lycka till med resten .Har inga planer på att studera vidare, men man vet ju aldrig. Plötsligt blir man intresserad av något och då finns ju möjligheten att plugga vidare.
Recept?Just avslutat en väldigt god middag bestående av vitlöksdoftande morotssoppa Glatt överraskad att den var så god! Ska spara resten i matlådor
Nu titta på farmen sen ska jag väcka i min säng helt slut. Har en del att göra imorgon innan jag ska åka iväg och hämta min bil på eftermiddagen
Tack!Man ska aldrig säga aldrig . Spännande oavsett, lycka till med resten .
Kan be sambon ta en printscreen då det är från VV´s recptbank Men den var väldigt god!Recept?
Tänk att ha dig som granne.En granne på samma plan har sålt sin lägenhet. De nya ägarna skulle hämta ngt nyss. Jag har vidöppen dörr ut till trapphuset, lagar mat och lyssnar på Army of Lovers på högsta volym. En granne står i hallen och dricker vin och snackar.
Sen dyker en tredje granne upp och ba ”Törnis är hunden här?”.
Jag kollar runt lite. ”Japp han ligger här i schäslongen”.
De nya grannarna hälsade lite försynt, och såg ut som två frågetecken.
Jag älskar verkligen att läsa om ditt liv! Det låter så härligt men Jag hade blivit skogstokig!Nu kommer två ungdomliga grannar iklädd pyjamas!
Samma här. Är så himla spännande att läsa, men är nöjd att få hänga med på så sett bara .Jag älskar verkligen att läsa om ditt liv! Det låter så härligt men Jag hade blivit skogstokig!