Jag ska registrera ett förvarsbeslut och lämna av till vakthavande befäl innan jag går hem. Det känns lagom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen ut du lille vattuman9 feb men blev nu ändrat till planerat snitt sannolikt 2 feb
Lovar att inte skvallra *viskar jag*Jag kommer ha med mig en påse ägg att ge bort så gör vi lite svarta affärer, men tala inte om det för någon.
Det är så tråkigt när vädret blir såhär! Får vi nu en köldknäpp är det ju i princip kört för dem.Sen lunchrast. Just inkommen från en promenad där jag upptäckte att ett av körsbärsträden på vår gata börjat blomma Det måste vara rekordtidigt!
Visa bifogad fil 84298
Storleken? Hanarna är kralligare än honorna.
Det är så enkelt alltså! Jag tänkte att de kanske hade en knöl ovanför näbben eller någonting liknande. Duvorna vi har här (överciviliserade skogsduvor) ser ju klonade ut.Beteendet framförallt, kroppsform/storlek ger också en indikation men helt 100% kan man inte vara.
Det låter jättekul! Vilket bra initiativ!Tack
Det var akryl.
Det är ingen målarkurs utan jag är med i en klubb som heter Ladies Circle där man har en aktivitet vid varje möte. Vi har t ex stöpt ljus, gjort tuttkrukor och varit med på seans
Egentligen skulle vi haft Bäst i test denna veckan men iom att det blev ett zoom-möte pga pandemin så fick vi tänka om. Riktigt roligt dock.
Jag orkade inte ens läsa allt.