Vad gör vi? Del CXLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Huston, we have a problem…
Ska alltså frakta denna till mina föräldrar utan att barnet, som ska åka med mig, ska se det. Det här är min största väska :grin:
B78E2EBD-860B-46F7-B472-F4CB7A5D5B7E.jpeg
 
Åh..... Lyckades boka en tid med "min" naprapat..... :banana: Hon jobbar alltså lite grann igen. Fick bli någon kombo med akupunktur, för det var de enda tider som fanns lediga. Men det blir säkert bra med lite nålar också..... :D Nu längtar jag lite grann till mitten av januari..... :D
 
Senast ändrad:
Jag har precis lyssnat ikapp på presskonferensen och känner en önskan att en gnutta stoiskt lugn kunde smitta av sig på mig. Men det finns väl så att säga andra R-tal som smäller högre vad gäller smittspridning just nu ... :down:

Alltså gudihelvete vad jag inte vill börja arbeta hemifrån på heltid igen. Att kunna ha möjligheten och flexibiliteten är en sak, för visst finns det även påtagliga fördelar med det, men i efterhand inser jag hur dåligt det fick mig att må att sitta isolerad hemma under så lång tid senast. Framför allt som jag nu inte har min bästa hemmakollega och sällskap längre. 🐈‍⬛ :(

Samma här. Jag behöver inte gå åka till jobbet varje dag, men fy för att behöva jobba hemifrån.
 
:eek:
Jag älskar att slå in julklappar och presenter :love: Nästa år får du skicka hit dom först för inslagning :angel:

Mitt problem är snarare att vi: 1. köper inte julklappar till de vuxna. 2. Vi köper oftast bara en present som är lite dyrare, till junioren. 3. Det finns ett kusinbarn som får en julklapp av oss. Summa sumarium det blir endast två!! julklappar till mig att slå in :arghh:

Jag tror att jag slog in typ 25 klappar :cautious: Ovanligt många eftersom vi gjorde en "begagnade-pocket-böcker"-deal och då är böckerna billiga = många klappar :p
Om du nästa år slår in klapparna så bjuder jag på lunch och hembakat fika :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 649
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Fråga 2. Jag har en Neato nu, men den börjar bli gammal och gaggig och jag funderar på en påläggskalv. Neaton är D-formad, vilket...
2
Svar
25
· Visningar
1 162
Senast: Acto
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 056
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
368
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp