Jag älskar sånt pysselJag är så tacksam för att vi slutat med julklappar. Jag hatar, hatar att slå in dem. Jag kan inte ens slå in en bok snyggt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag älskar sånt pysselJag är så tacksam för att vi slutat med julklappar. Jag hatar, hatar att slå in dem. Jag kan inte ens slå in en bok snyggt
Men då blir det ju inte mycket att bära med. Katten och en väska typ. Om det bara är en natt.Det blir en hel del donande för att komma ut till bror men kan sova över med katten och sedan åka hem på juldagen. Stackars liten men jag har ingen jag litar på som kan ta hand om henne på julafton så hon får tyvärr åka fram och tillbaka. Usch.
Alltså, jag blir så sjukt glad av att läsa det här!@Asko: Finns det någon bra tutorial hur en säger "God Jul" på teckenspråk? Kom på att jag ska försöka lära mig, ett par av barnen jag ska tomta för är döva (men iaf ett av dem har implantat).
Ja fy sjutton. Jag är egentligen glad att jag har ett arbete där jag MÅSTE vara på plats! Att bara sitta hemma utan att träffa arbetskamrater, barnen osv.....Samma här. Jag behöver inte gå åka till jobbet varje dag, men fy för att behöva jobba hemifrån.
Det blir - som det ser ut - en VIT jul här !! SMHI justerar ju snömängderna dagligen, men i nuläget ser det ut som om det kommer att snöa en 4-5 cm om dagen de närmsta tre dagarna. I sådana fall blir det ju HELT perfekt.... Inte för mycket - inte för lite, alltså....LAGOM....
Okej, när du skrev ”sova över” så tolkade jag det helt annorlunda.Det blir mer än 24 timmar, katter ska enligt lagen ha tillsyn minst två ggr per dygn. Plus att det finns inte på kartan att jag skulle lämna henne ensam så länge.
Har precis beställt hem gud vet hur många färgflaskor inför färgbyte på håret, det kommer att bli så spännande!