Vad gör vi? Del CXLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tänkte på samma sak igår kväll när jag läste om krock med lastbil. Det känns som det händer väldigt ofta.
Ja, igår krock med lastbil, idag en ny, för någon dag sedan(?) en som hade kört mot trafiken, sicksackat osv (troligen galet full förare..) och så var det ju någon som hade krockat så att bilen voltat ner i dike... Vet inte om det är för att det är halt ute nu och lastbilar har dåliga däck? Men jag har också för mig att det blivit ändring så att även lastbilar behöver vettiga däck nu? Eller är vägarna i pissigt skick? Något måste det ju vara.
 
Åh, vad jag älskar min stallägare m personal! :heart
Imorgon hovslagare och jag har tokmycket innan jul. De ser till att pålle blir skodd. Känner mig 50 kg lättare!
Det är alltid bara "Vi fixar!"
Jag är så glad att ha så duktig OCH trevlig/omtänksam stallägare! :love:
 
Yey!

amaryllis i kruka till alla anställda. (De tyckte egentligen att julbord med personal och våra kunder samtidigt var tillräckligt) men jag tar gärna en amaryllis. Om inte annat kan jag ge den vidare i liten julgåva :D

En av mina leverantörer skickade dock inte mindre än 3kg! (ok 2,9kg då) med chokladpraliner :d

Och det bästa av allt. Det stod adresserat till MIG inte till jobbet. Inte till chefen eller liknande utan enbart till mig.

Självklart ställde vi den så alla kan ta utav det men ändå. Jag blev lite glad :D
 
Grattis i efterskott @Fibusen ! 🥳🎊🎁

————————
Herregud vad jag är TRÖTT! :sleep: Jag har typ bara sovit och tittat på serier sen i fredags. Det mest produktiva jag har gjort är att baka en äppelpaj (den blev jättegod) :d Men jag inbillar mig i att jag behövde en riktigt lugn helg 😊💤

Nu väntar jag i bilen och försöker få 10% på mobilen att räcka så länge som möjligt :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 654
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Fråga 2. Jag har en Neato nu, men den börjar bli gammal och gaggig och jag funderar på en påläggskalv. Neaton är D-formad, vilket...
2
Svar
25
· Visningar
1 162
Senast: Acto
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 066
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
369
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp