Åh, vad snällt av dig! Tyvärr är måtten inte riktigt optimala, vilket blir problemet när rummet är så pyttigt. Det måste stämma näst intill på centimetern.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, vad snällt av dig! Tyvärr är måtten inte riktigt optimala, vilket blir problemet när rummet är så pyttigt. Det måste stämma näst intill på centimetern.
Jag har en "intact" malle som nu ar oerhort billig Princess Diva loper. Tater Tot ar overtygad, och jag litar pa att han vet. Vi har inte sett ett spar av lop ... utom att hon ar standigt pa daligt humor, hon "snarls" till Tate for att han andas, blanger pa mig, och anser att hon absolut inte behover lyda husse.
Sa vem ar sugen pa att harbarga en kat, overaktiv, malle over jul
Nej tack. Det räcker med en katt som klättrar på det mesta
Grattis i efterskottIdag fyller jag år, så ska strax bege mig in i duschen, sen i eftermiddag ska mamma bjuda på thaimat! Vi hade räknat med att kunna äta ute på restaurangen, men med tanke på hur läget ser ut nu för både vanliga influensa och covid så väljer vi att köpa hem istället. Lite tråkigt när vi hade planerat ett restaurangbesök som sagt, något som var ett par år sen, men men…
Vet dock inte om det är så mycket att fira att man är halvvägs till 40 dock!
Men tank sa KUL de skulle ha ihop
Just ja glömde ju att buke är så negativ till män.
Skitsamma om man är glad och har roligt 99% det är den där sista 1% som är viktigast.
Just ja glömde ju att buke är så negativ till män.
Skitsamma om man är glad och har roligt 99% det är den där sista 1% som är viktigast.
Läste precis i en tidning om en lastbil som krockat med en personbil. Vet inte om det sker oftare nu än annars, men senaste veckan/veckorna tycker jag mig ha läst om just krockar med lastbil snudd på dagligen
Nej tack, jisses vilken bild jag fick i huvudet Bilresan skulle säkert gå bra... mamma skulle va pjutt för hon vill inte ha in hundar i huset om det inte är labrador (kom efter episoden med nervvraket schäferblandningen där ägaren ljög rakt upp i ansiktet på mig) men hennes sambo skulle övertyga henne det är okej... Dock är huset fullt med människor från 4 år och uppåt, massa prydnadsfåglar(en del dyra, samlare)och 5 katter varav 2 livliga ungkatter Kan se framför mig kaosetJag har en "intact" malle som nu ar oerhort billig Princess Diva loper. Tater Tot ar overtygad, och jag litar pa att han vet. Vi har inte sett ett spar av lop ... utom att hon ar standigt pa daligt humor, hon "snarls" till Tate for att han andas, blanger pa mig, och anser att hon absolut inte behover lyda husse.
Sa vem ar sugen pa att harbarga en kat, overaktiv, malle over jul