Vad gör vi? Del CXLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh, vad snällt av dig! :love: Tyvärr är måtten inte riktigt optimala, vilket blir problemet när rummet är så pyttigt. Det måste stämma näst intill på centimetern. :meh:

Åh, I know that feeling... :( Jag har en liknande situation här hemma nu. Lägg sedan till ett gammalt hus där inte en vinkel är rät (tapetsera är lite av en utmaning) så blir jag lite lätt galen med jämna mellanrum.
 
Jag har en "intact" malle som nu ar oerhort billig :banghead::cautious::arghh: Princess Diva loper. Tater Tot ar overtygad, och jag litar pa att han vet. Vi har inte sett ett spar av lop ... utom att hon ar standigt pa daligt humor, hon "snarls" till Tate for att han andas, blanger pa mig, och anser att hon absolut inte behover lyda husse.:p
Sa vem ar sugen pa att harbarga en kat, overaktiv, malle over jul :eek::meh::banghead:
 
Jag har en "intact" malle som nu ar oerhort billig :banghead::cautious::arghh: Princess Diva loper. Tater Tot ar overtygad, och jag litar pa att han vet. Vi har inte sett ett spar av lop ... utom att hon ar standigt pa daligt humor, hon "snarls" till Tate for att han andas, blanger pa mig, och anser att hon absolut inte behover lyda husse.:p
Sa vem ar sugen pa att harbarga en kat, overaktiv, malle over jul :eek::meh::banghead:

Nej tack. Det räcker med en katt som klättrar på det mesta :D
 
På jobb sjukt omotiverad som vanligt men men.

Jag har träningsvärk :banana: Äntligen.

Flyttade hästarna i helgen och startade igång ridningen. Känns så megaskönt!!

Äldsta hästen är lite oroligt. Första natten gick det bra men andra så märktes det att de var lite stressade. 3-åringen är den som tagit det mest med ro.

För första gången på 14 år gapar mitt stall tomt hemma. Ingen häst.

Kommer nog bli en bra dag detta.
 
Jobbar och dricker kaffe.
Ska till sjukhuset sen för provtagning och ska försöka matcha in detta mot mottagningens drop in-tid för jag är så svullen efter operationen. Säkert ingen fara men förra gången svullnade det inte alls så har inget att jämföra med, och ja -ska jag ändå dit så kan jag ju passa på att få det tittat på.
 
Idag fyller jag år, så ska strax bege mig in i duschen, sen i eftermiddag ska mamma bjuda på thaimat! :love: Vi hade räknat med att kunna äta ute på restaurangen, men med tanke på hur läget ser ut nu för både vanliga influensa och covid så väljer vi att köpa hem istället. Lite tråkigt när vi hade planerat ett restaurangbesök som sagt, något som var ett par år sen, men men… 🙄

Vet dock inte om det är så mycket att fira att man är halvvägs till 40 dock! O_o:cautious::nailbiting::rofl:
Grattis i efterskott :D🥳
 
Just ja glömde ju att buke är så negativ till män.
Skitsamma om man är glad och har roligt 99% det är den där sista 1% som är viktigast. 🙄

Skulle inte säga att Buke är negativt mot män, däremot förvuxna mansbebisar (säger inte att din kille är det menar allmänt) och jag för min del tycker det är jävligt befriande med ett ställe som inte jamsar med och gastar om att tvåsamheten trumfar all idioti från partners.
 
Just ja glömde ju att buke är så negativ till män.
Skitsamma om man är glad och har roligt 99% det är den där sista 1% som är viktigast. 🙄

Det du beskrivit av honom känns inte som bara en procent. Hans senaste dumheter hade fått mig att åka hem direkt, så beter en sig bara inte.

Och nej, Buke är inte manshatande. Däremot är vi många som inte tolererar idiotier från män längre.
 
Jag har en "intact" malle som nu ar oerhort billig :banghead::cautious::arghh: Princess Diva loper. Tater Tot ar overtygad, och jag litar pa att han vet. Vi har inte sett ett spar av lop ... utom att hon ar standigt pa daligt humor, hon "snarls" till Tate for att han andas, blanger pa mig, och anser att hon absolut inte behover lyda husse.:p
Sa vem ar sugen pa att harbarga en kat, overaktiv, malle over jul :eek::meh::banghead:
Nej tack, jisses vilken bild jag fick i huvudet :rofl: Bilresan skulle säkert gå bra... mamma skulle va pjutt för hon vill inte ha in hundar i huset om det inte är labrador (kom efter episoden med nervvraket schäferblandningen där ägaren ljög rakt upp i ansiktet på mig) men hennes sambo skulle övertyga henne det är okej... Dock är huset fullt med människor från 4 år och uppåt, massa prydnadsfåglar(en del dyra, samlare)och 5 katter varav 2 livliga ungkatter :angel::rofl: Kan se framför mig kaoset :rofl: :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 655
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Fråga 2. Jag har en Neato nu, men den börjar bli gammal och gaggig och jag funderar på en påläggskalv. Neaton är D-formad, vilket...
2
Svar
25
· Visningar
1 162
Senast: Acto
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 069
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
369
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp