Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Läser på Sempers Pofiber som jag har hemma att det är "torkad fiber av potatis" (enda ingridiensen) som sen är mald. Så det som heter potatis-stärkelse hos dig borde ju fungeraJag har letat olika recept da allt maste vara gluten fritt nu och rakade komma over ett recept till semlor. Nu uppstod ett nytt problem. Jag har forstatt att "pofiber" ar potatis fiber ... MEN ... det ar inget vi har har i USA. Vi har dock potatis starkelse (vilket bara ar vanligt potatismjol) OCH potatis mjol (som inte ar som starkelsen, utan lite mer med samma skillnad som mellan majs starkelse och majs mjol) Kan det vara pofiber? HELP.
Läser på Sempers Pofiber som jag har hemma att det är "torkad fiber av potatis" (enda ingridiensen) som sen är mald. Så det som heter potatis-stärkelse hos dig borde ju fungera
Jag skulle behöva bli lite manglad, men jag saknar min fd naprapat.... Tyvärr håller inte hennes kropp för jobbet.... Har inte hittat någon annan lika bra ännu!Känner mig totalt manglad efter naprapaten... det blir inget vettigt gjort idag så det blir glögg framför TV:n efter maten.
Då kliver vi upp samtidigt, tänkte jag skulle sticka och simma i morgon.Laddar inför morgondagen, stiger upp 4:30 och åker till objektet och ska installera lite prylar.