Vad gör vi? Del CXLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kolla!
received_4790271164363111.jpeg
Travat har vi gjort också! Och jackan ser ut som ett tält nu för tiden :D
 
Det var rätt länge sedan som jag bakade en RIKTIGT pampig tårta. Nu fick jag en sådan lust att fixa en nyårstårta i år :) ! Kanske gör jag det, om det nu blir så att vi i alla fall blir fyra stycken här till nyår....

Men, nä, nu ska jag nog ta och lägga mig. Sista jobbdagen imorgon innan julledigheten. En ledighet som - tyvärr - börjar med besök hos tandhygienisten kl 7:30. Tre och en halv mil bort.... :arghh: Jag överlever nog det med....trots den otroligt dåliga planeringen..... :D
 
Låg och myste med Lilla herrn under en filt i soffan, var så härligt att jag satte på larmet, tog av mig glasögonen och planerade sova där inatt. 5 min senare ledsnade Lilla herrn och istället började han och Lillkatten röja runt som galna :meh: Nu har de slutat men jag är klarvaken fast trött... så är väl lika bra förflytta mig till sängen och hoppas på sömn.
Aja, bara 2 dagar kvar tills jag blir ledig :D:bump:
 
Ligger och funderar på vad jag ska ta mig till. Har blivit magsjuk (sisådär en vecka efter att jag återhämtat mig från Förkylningen Från Helvetet, heja kroppen!) och har sån jävla ångest över att jag nu förmodligen kommer förstöra julen för flera av mina nära och kära, inklusive mig själv. Jag har alltid älskat julen och har alltid fasat för att drabbas av vinterkräksjukan i dagarna före jul, vilket nu alltså har hänt. Undrar vad jag gjort för att reta upp universum så. Tycker väldigt synd om mig själv och har sjukt ont i magen.
 
Skinkan ar hemma ... och ligger i "garage kylskapet" som nu ar extra kallt. Den far vanta dar tills pa Onsdag da jag tanker baka den i ugnen. Jag har ocksa stadat kylskapet (i koket) i dag :eek::wtf: det ser nu betydligt battre ut och en av mina hasthinkar ar nastan full med gronsaker (eller i vissa fall, foredetta gronsaker:yuck:) som ska ut i tunnan som stan tommer pa deras gigantiska kompost. resten som nagon gang varit mat har akt ner i garbage disposeln och Maken stadar just upp resten och sorterar mellan vad som ska diskas och atervinnas. Nu kommer dock julmaten att fa plats ... atminstone nastan.:p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 654
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Fråga 2. Jag har en Neato nu, men den börjar bli gammal och gaggig och jag funderar på en påläggskalv. Neaton är D-formad, vilket...
2
Svar
25
· Visningar
1 162
Senast: Acto
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 066
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
369
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp