Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Värsta illamåendet kom direkt efter att de gett mig järn❤ kan det vara blodvärdena som spökar? Ring och prata med dem om du inte känner dig bättre i morgon, du kanske behöver en påfyllning med blod också. ❤
Ryggont botas bäst med rörelse. Gå en rejäl promenad!ryggen är bättre idag.
ska vara snäll mot den och inte träna i kväll
Det kan jag göra men inte lyfta vikterRyggont botas bäst med rörelse. Gå en rejäl promenad!
Tillverkar egna chokladpraliner som julklapp åt familj och vänner i år och har stött på ett problem som Buke kanske kan hjälpa mig med. Tycker inte det förtjänar en egen tråd så kanske nån kan svara här En av personerna som ska få praliner i julklapp gillade Aladdins pralin 'körsbär i likör' skarpt, och den finns ju inte längre i Aladdins ask. Jag skulle gärna återskapa den men har ingen aning om hur den smakade eller hur den var uppbyggd Har försökt googla och inte blivit mycket klokare. Borde det finnas en bit körsbär i pralinen, eller är det en vanlig likörpralin? Eller ska det vara båda, så att den är fylld med likör + en bit körsbär? Mörk- eller mjölkchoklad till skalet? Har tillgång till både hemlagad körsbärslikör och körsbär som använts vid tillverkningen, så vågar hoppas på att kunna svänga ihop något. Tur att man är ute i god tid... not
Det var körsbär i likör med chokladskal (mörk choklad).
Edit: Den var en favorit hos mig så säg gärna till om du klurar ut hur en tillverkar den
Var ute på ett jobbärende och passade på att köpa med en julgran (till mig själv) eftersom ärendet var precis bredvid granngården. Stuvade in den i bilen eftersom jag inte hade takräcket på (och ska parkera inne i stan sen, har den helst inlåst då... ) och den blev visst så lång att den ligger genom hela bilen fram till växelspaken.
Nu ska jag åka och möta upp maken och överlämna bilen till honom, han är lyckligt ovetande än så länge