Vad gör vi? Del CXLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick en sådan fin secret santa-julklapp idag :) ! Eller, flera stycken paket var det. Ett mini-änglaspel, en jättefin Rörstandsmugg, en stor after eight och en flaska äppelglögg. Så mysigt, och har blivit en kul tradition sedan förra året :) ! I år fick t.o.m. jag feeling och skrev ledtrådar på mina tre paket som ledde mitt offer från julklapp till julklapp.
Du… du… har väl… inte öppnat den REDAN?! O_o
 
Ibland är man smart. Eller ja. Tycker jag har "ont" på framsidan av bröstkorgen och tänker e då fan om jag fått covidskit eller nått annat. Så kommer jag ju på att jag kom på mig själv tidigare idag med att dra upp axlarna. Klart som fan jag kan bli öm i muskulaturen fram som bak! 🤦‍♀️. Om jag skulle sluta känna efter vore livet mera 💃💃💃

Nåväl; vi har ätit ljummen nyponsoppa och mandelbiskvier till efterrätt och gårdagens andra avsnitt av bonde och nu är det sovdags :)
 
Jag har ätit orimliga mängder popcorn idag :angel::bag: Använde popcornen som muta för att få mig själv att plugga inför provet, det fungerade faktiskt över förväntan :D

Hann inte riktigt med allt jag ville. Gjorde nästan alla uppgifter (det var några jag inte fattade och eftersom situationen i klassen är som den är så har jag absolut ingen att fråga om hjälp) och hann inte läsa något i boken. Men jag kommer sitta 1h på samma buss på väg till skolan imorgon så jag tänker att jag kan läsa lite i boken då :up:

Just nu snurrar tankarna runt som en tornado i huvudet, men jag hoppas på att få sova hyfsat bra inatt iallafall… :sleep:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Fråga 2. Jag har en Neato nu, men den börjar bli gammal och gaggig och jag funderar på en påläggskalv. Neaton är D-formad, vilket...
2
Svar
25
· Visningar
1 163
Senast: Acto
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 106
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
370
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp