Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snacka om hangry man skulle vara!Alltså, jag läste för ”1,5 år sedan” ... Hann för ett kort ögonblick känna att där ligger jag i lä, i alla fall.
Du… du… har väl… inte öppnat den REDAN?!Fick en sådan fin secret santa-julklapp idag ! Eller, flera stycken paket var det. Ett mini-änglaspel, en jättefin Rörstandsmugg, en stor after eight och en flaska äppelglögg. Så mysigt, och har blivit en kul tradition sedan förra året ! I år fick t.o.m. jag feeling och skrev ledtrådar på mina tre paket som ledde mitt offer från julklapp till julklapp.
På jobbet. Så, jo, den har jag öppnat!Du… du… har väl… inte öppnat den REDAN?!
Jahaa….På jobbet. Så, jo, den har jag öppnat!
Det FINNS faktiskt en värld utanför buke också.....Jahaa….
Det är ett fantastiskt månsken i natt, behövde ingen lampa när jag var ute hundarna.Vill gå och lägga mig men Linus vill vara ute i månskenet och struntar i min inkallning.
Nej nu förstår jag ingentingDet FINNS faktiskt en värld utanför buke också.....
Härligt, är skyldig Skatteverket typ 40.000kr. Kommer bli tomt på buffertkontot.
I LITERALLY came here för att säga att bockjäveln brunnit och att det inte var jag
I LITERALLY came here för att säga att bockjäveln brunnit och att det inte var jag
På buke är man ALDRIG snabb nog......I LITERALLY came here för att säga att bockjäveln brunnit och att det inte var jag
Tur att jag var där förra lördagen och tittade på bocken då