Vad gör vi? Del CXLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Undrar vad som hänt på polishuset. Gick precis igenom polishusparken och det var ett gäng polisbilar med blåljus på, ambulanser med en tom bår på väg in och en med en liggande person på på väg ut. Prickskyttar ovanför entrén, och fler poliser med dragna vapen runt hörnet.

Vi höll avstånd.

Det var ju inte helt lätt att hitta information om detta, men, det verkar vara en övning!
 
Fick en sådan fin secret santa-julklapp idag :) ! Eller, flera stycken paket var det. Ett mini-änglaspel, en jättefin Rörstandsmugg, en stor after eight och en flaska äppelglögg. Så mysigt, och har blivit en kul tradition sedan förra året :) ! I år fick t.o.m. jag feeling och skrev ledtrådar på mina tre paket som ledde mitt offer från julklapp till julklapp.
 
😭

1639680913433.jpeg
 
Vi mumsar i detta nu på laxplanka som jag slängt ihop med förutom lax, potatismos och hollandaise även handskalade lösviktsräkor, cocktailtomat, baconlindad vit stångsparris och dill och citronskiva; äter med både ögon och gom :love:.

Anledningen till denna lyxmiddag är för att fira 9 år med min älskade sambo :heart.
 
Tittade till på vad sambon tittar på youtube och jag är ärligt talat chockad, den video han tittar på visar barn som vulkar och tillverkar gummirör i Bangladesh eller något sådant land. Alltså att någon har filmat sin arbetsplats bara för att visa hur man tillverkar gummirör, ingen fokus på barnen som stoppar ner händerna i maskiner och halvt livsfarliga smältugnar. Blir lite illa till mods att det ens får finnas sånt på youtube.. :eek:
 
Jag brukar må prima efter dialysen.
Idag frös jag rejält under tiden och hade huvudvärk. Sedan blev jag illamående.
Till råga på så krånglade apparaten rejält. Så mycket att de kopplade ur den och hämtade en annan.- Good bye 2 dl blod. :crazy: Skapligt olämpligt när jag redan har dåliga blodvärden.

Hemma nu och är skapligt utslagen

Undrar om jag har nån influensa/snuva/covid på gäng?
❤ kan det vara blodvärdena som spökar? Ring och prata med dem om du inte känner dig bättre i morgon, du kanske behöver en påfyllning med blod också. ❤
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Fråga 2. Jag har en Neato nu, men den börjar bli gammal och gaggig och jag funderar på en påläggskalv. Neaton är D-formad, vilket...
2
Svar
25
· Visningar
1 163
Senast: Acto
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 106
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
370
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp