Du har exakt fem minuter på dig att fixa avokadon!Handlat och, faktiskt! Fick med nästan allt på listan. Nu sitter jag och funderar på om jag ska göra fajitas ikväll - fick tag på vad som kallas mogna avokado eller våga vänta tills i övermorgon?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du har exakt fem minuter på dig att fixa avokadon!Handlat och, faktiskt! Fick med nästan allt på listan. Nu sitter jag och funderar på om jag ska göra fajitas ikväll - fick tag på vad som kallas mogna avokado eller våga vänta tills i övermorgon?
Undrar vad som hänt på polishuset. Gick precis igenom polishusparken och det var ett gäng polisbilar med blåljus på, ambulanser med en tom bår på väg in och en med en liggande person på på väg ut. Prickskyttar ovanför entrén, och fler poliser med dragna vapen runt hörnet.
Vi höll avstånd.
Ät advokaten nu!Handlat och, faktiskt! Fick med nästan allt på listan. Nu sitter jag och funderar på om jag ska göra fajitas ikväll - fick tag på vad som kallas mogna avokado eller våga vänta tills i övermorgon?
Göran 65 verkar vara en riktig surgubbe!
NEJHandlat och, faktiskt! Fick med nästan allt på listan. Nu sitter jag och funderar på om jag ska göra fajitas ikväll - fick tag på vad som kallas mogna avokado eller våga vänta tills i övermorgon?
För typ 1,5 h sedan skulle jag bara luta mig tillbaks i soffan en stund efter lång dag. Skulle sen laga mat. Kom liksom inte upp igen.
Såå hungrig och sååå trött!
Hoppas hitta ngt som man kan fixa fort..
❤ kan det vara blodvärdena som spökar? Ring och prata med dem om du inte känner dig bättre i morgon, du kanske behöver en påfyllning med blod också. ❤Jag brukar må prima efter dialysen.
Idag frös jag rejält under tiden och hade huvudvärk. Sedan blev jag illamående.
Till råga på så krånglade apparaten rejält. Så mycket att de kopplade ur den och hämtade en annan.- Good bye 2 dl blod. Skapligt olämpligt när jag redan har dåliga blodvärden.
Hemma nu och är skapligt utslagen
Undrar om jag har nån influensa/snuva/covid på gäng?