Vad gör vi? Del CXLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Väntar på att månadsmötet ska börja. Har plockat fram lite fika - lusseblobbar, pepparkakor och hallonsoda
Mina gamla corys har börjat tackla av en efter en. Fick ta bort 2 döda i karet nyss. :cry: Men de är 3 år + nu
Även några av sorgmanteltetrorna har dött. Men de såg inte så pigga ut när jag kom hem från Gävle i lördags :cry:
 
Undrar vad som hänt på polishuset. Gick precis igenom polishusparken och det var ett gäng polisbilar med blåljus på, ambulanser med en tom bår på väg in och en med en liggande person på på väg ut. Prickskyttar ovanför entrén, och fler poliser med dragna vapen runt hörnet.

Vi höll avstånd.
 
Usch, mamma har förlorat en massa blod så hon kommer från transfusioner ikväll, gastroskopi i morgon för att undersöka vad som är fel och hon är inlagd på kirurgen. :(

Fick dessutom veta precis att min tremänning dött i cancer idag, efter två års sjukdom. :cry:

Det blev ingen bra dag det här, tror jag skippar badet i morgon. :sorry: Får se, eller så simmar jag som en idiot. I vattnet ser ändå ingen om jag gråter och röda ögon får man av klor.
 
Bra dag i ateljén! Startade sent men målade effektivt. Körde några intensiva timmar.
Nu ska jag dricka vin!

Fick erbjudande om att spela synth i ett band. Fick denna låt som referens och ba ”löser du det”?


Jag bara ”FINNS DET BJÖRNAR I SKOGEN?!”
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Fråga 2. Jag har en Neato nu, men den börjar bli gammal och gaggig och jag funderar på en påläggskalv. Neaton är D-formad, vilket...
2
Svar
25
· Visningar
1 163
Senast: Acto
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 109
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
371
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp