Vad gör vi? Del CXLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men stackare! Jag hade varit ett vrak. Inte hängt med men varför sover du inte? Du behöver inte svara om du inte vill såklart
December har bestått av sjuka barn. Sonen i förkylningsastma och krupp och dottern med kraftig hosta så det har blivit till att sitta i soffan och medicinera ffa sonen hela nätterna.

Mannen skulle kunna ta halva tiden i teorin men jag sover inte ändå när barnen hostar 🤦‍♀️ så bättre att bara en av oss är slutkörd
 
Har tagit årets julbilder på marsvinen.
Jul Adam Sonja-2.JPG

Här är Adam och Sonja.
 
Även andra provet var negativt, så jag drar ytterligare en gång slutsatsen att jag helt enkelt bara åkt på förkylningen från helvetet.

Eftersom jag nu varit hemma en hel vecka får jag helt enkelt ställa larmet och släpa mig till jobbet imorgon. Tur det blir en hyfsat lugn dag, skolavslutning innebär enbart lunch till fritidsbarnen, inte hela skolan.
 
Jag brukar må prima efter dialysen.
Idag frös jag rejält under tiden och hade huvudvärk. Sedan blev jag illamående.
Till råga på så krånglade apparaten rejält. Så mycket att de kopplade ur den och hämtade en annan.- Good bye 2 dl blod. :crazy: Skapligt olämpligt när jag redan har dåliga blodvärden.

Hemma nu och är skapligt utslagen

Undrar om jag har nån influensa/snuva/covid på gäng?
 
Drack kaffe med takläggarna och fick frågan om varför jag kröp in i huset som Gollum i förrgår med en plastlåda under armen. Förstår inte alls vad de pratar om. :angel:

(Tur att ena takläggaren är en gammal kompis och att vi har koll på varandras egenheter. :D)
 
Skrattar så jag gråter. :rofl:

Suttit i möte med 3 kunder som jag haft mycket kontakt med sen jag startade här. Nu var jag ute hos dem och så satt vi och tjötade lite skit allmänt om allt möjligt varpå den ena frågar om mina kollegor och ja de ä kanon säger jag. (mina kollegor ÄR bra)

Ja den ena utav er är ju ingen säljare direkt. Jag bara Näe han är ung men otroligt duktigt och anställd för våra datorer och som chaufför.
Ja för att vara så stor så märks han knappt :rofl:

Min kollega är exakt 2m och kraftigt byggd. Spelar ishockey och är superlugn. Ni vet en som man aldrig tror kommer bli arg någonsin. Alltid med ett leende och väldigt hjälpsam. Riktigt trevlig kille

Men så spot on. Min kollega skulle kunna smyga sig på vad som helst utan att man lägger märke till honom :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Fråga 2. Jag har en Neato nu, men den börjar bli gammal och gaggig och jag funderar på en påläggskalv. Neaton är D-formad, vilket...
2
Svar
25
· Visningar
1 163
Senast: Acto
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 113
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
371
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp