Vad gör vi? Del CXLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi har varit på plats på Universitetet i två dagar, men den tredje dagen (idag) la de på zoom pga av smittskyddsåtgärder då vi inte fick klämmas in allihopa i en föreläsningssal.

Men vi hade iaf två trevliga dagar på plats, fick lite extra social tid med tjejerna som faktiskt inte handlade om studier. Vi åt middag & pratade om allt annat en studier. Trevligt! Första gången på 2 år typ jag sitter ned och äter med någon annan en min familj.

Men det var också skönt att komma hem igår, idag zoom föreläsningar typ hela dagen sen ska jag vaccinera mig i eftermiddag/kväll.
 
Alltså är det någon risk att ha öppet Wi-Fi hemma när man bor 500 meter från närmsta hus och de enda som passerar är enstaka jägare :confused:
Mammas nya telefon vägrade att fungera annars
Jag hade inte haft det öppet, utan istället försökt ta reda på varför telefonen inte fungerar annars. Något är gissningsvis inte korrekt inställt på den eller att det är något fel på den.
 
Jag hade inte haft det öppet, utan istället försökt ta reda på varför telefonen inte fungerar annars. Något är gissningsvis inte korrekt inställt på den eller att det är något fel på den.
Jag ringde Doro som berättade att den inte fungerar med Bahnhof och att detta är ett känt problem :banghead:
Så de beklagade så hemskt mycket men de kunde inte göra något utan rekommenderade att jag vände mig till Bahnhof och sänkte säkerheten
Jag skulle bara skickat tillbaka telefon
 
Jag ringde Doro som berättade att den inte fungerar med Bahnhof och att detta är ett känt problem :banghead:
Så de beklagade så hemskt mycket men de kunde inte göra något utan rekommenderade att jag vände mig till Bahnhof och sänkte säkerheten
Jag skulle bara skickat tillbaka telefon
Det låter ju väldigt mysko och totalt värdelöst att en telefon inte kan användas beroende på internetleverantör. Då är det ju något med telefonmodellen som de inte utvecklat på vettigt sätt känns det som.
 
Jag ringde Doro som berättade att den inte fungerar med Bahnhof och att detta är ett känt problem :banghead:
Så de beklagade så hemskt mycket men de kunde inte göra något utan rekommenderade att jag vände mig till Bahnhof och sänkte säkerheten
Jag skulle bara skickat tillbaka telefon
Vilken modell är det?
 
Helvetes jävla ångesthelvete. Trots medicin tre gånger om dagen i snart två veckor är det inte bättre. Idag är det värre än på länge.
Gömt mig i fikarummet på ICA och försöker koppla av lite. Går sådär.. Beror förmodligen på stress, det är sjukt stressigt på jobbet nu.
 
Det låter ju väldigt mysko och totalt värdelöst att en telefon inte kan användas beroende på internetleverantör. Då är det ju något med telefonmodellen som de inte utvecklat på vettigt sätt känns det som.
Minst sagt men det var beskedet jag fick och med öppet Wifi funkar den men det känns inte jättebra :crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Fråga 2. Jag har en Neato nu, men den börjar bli gammal och gaggig och jag funderar på en påläggskalv. Neaton är D-formad, vilket...
2
Svar
25
· Visningar
1 163
Senast: Acto
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 109
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
371
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp