Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Herregud jag hann läsa frite-stad ett bra antal gånger <snip>
Tar en bukepaus från läsandet . Det som är kul med kurslitteraturen är att man får så många aha-upplevelser både kring böcker man har läst, och det egna skrivandet.
Ska snart mata hästar, äta tacos och sedan ge mig på pluggandet lite igen ! Och tack vare gröt-tråden står det nu risgrynsgröt och puttrar.....
Gud så gott det lät!Skjutsade just in potatisgratängen i ugnen (ICAs pimpad med ost, vi är slöa idag). Särbon har rökt röding som vi ska äta till gratängen
De två första kände jag inget alls av men den 3dje har jag varit däckad av i en vecka.Börjar återhämta mig efter en natt med feberfrossa efter vaccination igår. Nu mår jag bra förutom ont i armen. Mina arbetskamrater har sagt ”nä du blir inte dålig bara ont i armen” Men så blev det inte Jag får tänka att min immunförsvar är på hugget. Ja ja nu är det förhoppningsvis klart vaccinerats på ett tag
Men så sötHar nyss kommit hem efter en lite road trip där jag drog med sambon till att hälsa på min nya häst som kommer hem till oss i vår. Hon är en riktig mysunge
Visa bifogad fil 81381