Jag förstår din motvilja, det är skittråkigt att repa upp, men det är ännu värre att stirra på felet i all evighet. Åtminstone tycker jag det.Ja är nog det enda. Men jag har fäst tråden så ordentligt att jag får klippa upp det..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag förstår din motvilja, det är skittråkigt att repa upp, men det är ännu värre att stirra på felet i all evighet. Åtminstone tycker jag det.Ja är nog det enda. Men jag har fäst tråden så ordentligt att jag får klippa upp det..
Lancôme, Drama matte.Vad var det för läppstift?
Ja alltså, det går inte fortsätta. Hälen är på fel håll. Det går inte ha på sig strumpan. Men det går inte repa upp heller, jag måste klippa. Rättare sagt, jag har klippt. Resulterade i tappade maskor i mängder men gjort är gjort.Jag förstår din motvilja, det är skittråkigt att repa upp, men det är ännu värre att stirra på felet i all evighet. Åtminstone tycker jag det.
Hur menar du med att du stickat hälen på fel håll?Jag stickade hälen på fel håll
Hur löser jag det här nu då?
Istickstråden, som ska bli foten, sitter liksom på sidan av hälen istället för mitt för. Vet inte riktigt hur jag ska förklara. Skulle jag stickat foten skulle hälen sitta med ihoptagningarna mitt på hälen istället för på sidorna.Hur menar du med att du stickat hälen på fel håll?
Jisses. Jag läste "drama matte" som om det hade varit någon typ av hysterisk hundägare.....Lancôme, Drama matte.
Häftig färg men det ska mycket till innan jag använder den igen tyvärr.
Bättre va hemma en extra dag. Ett lugnt jobb på tex kontor är en sak men är det full rulle så är det bättre med mer återhämtning så du inte får bakslagDet är ju så det är, och jobbet är inte sådant att man kan "ta det lugnt" en dag heller, utan är man där är det ju full go. Jag tror jag drar ut på beslutet tills jag varit ut en sväng med hunden.
Fast jag är ju fritestad, så pandemin känns inte som en aktuell ursäkt.
Jag vet inte riktigt vad du menar med istickstråd, men om hälen är stickad på andra stickor än 1 och 4 som den ska vara, så är det bara att plocka upp och sticka foten som vanligt ändå. Det påverkar ju inte slutresultatet.Istickstråden, som ska bli foten, sitter liksom på sidan av hälen istället för mitt för. Vet inte riktigt hur jag ska förklara. Skulle jag stickat foten skulle hälen sitta med ihoptagningarna mitt på hälen istället för på sidorna.
Jag gör inte likadant tydligen. För det hade inte gått att göra på nåt annat sätt med dem beskrivningen jag hade. Foten hade blivit vriden.Jag vet inte riktigt vad du menar med istickstråd, men om hälen är stickad på andra stickor än 1 och 4 som den ska vara, så är det bara att plocka upp och sticka foten som vanligt ändå. Det påverkar ju inte slutresultatet.
Visa bifogad fil 81369
Herregud jag hann läsa frite-stad ett bra antal gånger och fundera på om jag skulle fråga vad det betydde innan jag gick vidare till nästa inlägg och då minsann dök det upp i mitt huvud..!Det är ju så det är, och jobbet är inte sådant att man kan "ta det lugnt" en dag heller, utan är man där är det ju full go. Jag tror jag drar ut på beslutet tills jag varit ut en sväng med hunden.
Fast jag är ju fritestad, så pandemin känns inte som en aktuell ursäkt.