Nu har jag skottat en gång så det går att ta sig fram, vägrar ta bort allt som rasat från taket. Det får banne mig ligga kvar, tungt som attan och stenhårt.Smart idé! Jag hejar på dig härifrån
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har jag skottat en gång så det går att ta sig fram, vägrar ta bort allt som rasat från taket. Det får banne mig ligga kvar, tungt som attan och stenhårt.Smart idé! Jag hejar på dig härifrån
En #dramamatte med en hund med namnet LancômeJisses. Jag läste "drama matte" som om det hade varit någon typ av hysterisk hundägare.....
Om jag känner dig rätt är din pyjamas säkerligen väldigt glamorös.....Måste bege mig iväg till galleriet. Funderar på om jag kanske kan ha på mig min päls och dölja att jag har pyamas under. Stelt om en förväntas ta av sig ytterkläder? Men jag ska bara titta in för att "ha det gjort".
Ser ut som du haft en härlig dagTåget hem till Uppsala
Det är det! Det beror till viss del på hur det ser ut med folk bara, och så har jag egentligen inte råd.Bättre va hemma en extra dag. Ett lugnt jobb på tex kontor är en sak men är det full rulle så är det bättre med mer återhämtning så du inte får bakslag
Om jag känner dig rätt är din pyjamas säkerligen väldigt glamorös.....
Lancôme, Drama matte.
Häftig färg men det ska mycket till innan jag använder den igen tyvärr.
klart du behöver!!!Grr, kämpar emot suget att åka och handla lite onyttigheter och snaska på i soffan ikväll. Försöker intala mig att jag inte behöver mandlar till glöggen.
Hm, undrar om jag inte behöver det iaf, när du säger det.klart du behöver!!!
JaSer ut som du haft en härlig dag