Men så himla fin!Har nyss kommit hem efter en lite road trip där jag drog med sambon till att hälsa på min nya häst som kommer hem till oss i vår. Hon är en riktig mysunge
Visa bifogad fil 81381
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men så himla fin!Har nyss kommit hem efter en lite road trip där jag drog med sambon till att hälsa på min nya häst som kommer hem till oss i vår. Hon är en riktig mysunge
Visa bifogad fil 81381
Lilla bakom dig och gardinenHar nyss kommit hem efter en lite road trip där jag drog med sambon till att hälsa på min nya häst som kommer hem till oss i vår. Hon är en riktig mysunge
Visa bifogad fil 81381
Kom du fram till något ?Måste köpa kyckling och sånt först.
Kan kolla på affären om de har nån billig.
De 150 kr ska räcka till.mjölk och bröd och lite annat tills den 23 så får ransonera
Inget idag.Kom du fram till något ?
På tal om hästar måste jag nästan berätta om min lilla svarta idag. Ut i hagen efter motion mm. Inget konstigt så långt. Han åt lunchen inne så brukar ju dricka sen när han kommer ut mer sen. Bara det att nu precis vid ingången var det en pöl. Den skulle han dricka ur.
Bästis Aka Farbror kommer såklart och kollar läget. Vahd sker finns det något gottis??!
Varav de sedan såklart måste dricka ur samma minipöl. Man bara hallå ni har faktiskt uppvärmd balja
Har sagt det förr men denna häst har sådan härlig humor. Haft sedan han var liten skrutt och han har alltid haft lite idéer om hur saker ska vara
Surt, förstår dock att du inte vill använda det.Lancôme, Drama matte.
Häftig färg men det ska mycket till innan jag använder den igen tyvärr.
Potatis och purjolökssoppa är min "dåligt med pengar" utväg. Enkel och med en skvätt grädde utmärkt middag.Japp, jag har alltid sådant hemma. Väldigt bra för dagar när man behöver "koka soppa på en spik".....
Jag menade nog mer att man (åtminstone jag) kanske inte vill röra sig så mycket i samhället med förkylningssymptom just nu, för även om man själv vet att man är negativ för Covid så vet ju inte de som hör dig snörvla/hosta det. Åtminstone jag har tyckt det var jobbigt när jag tagit mig ut på promenader under de senaste veckorna, det känns som att man kan göra folk rätt obekväma rätt snabbtDet är ju så det är, och jobbet är inte sådant att man kan "ta det lugnt" en dag heller, utan är man där är det ju full go. Jag tror jag drar ut på beslutet tills jag varit ut en sväng med hunden.
Fast jag är ju fritestad, så pandemin känns inte som en aktuell ursäkt.
Aha förstår.Inget idag.
Kan inte ta mig till affären för knäet och snön.
Imorgon har de hunnit ikapp med snön så då ska jag ta en promenad och kolla vad som finns
Humor parat med ogrumlat självförtroende är ännu bättre.Hästar med humor är ändå för härligt! Låter som min unge herr Darwin, det är så tydligt att han dessutom själv anser att han är synnerligen underhållande och att han därför alltid bör vara i centrum så att ingen missar hans lustifikationer.
När veterinären var här för sista grundvaccinationen och hade med sig en medhjälpare, så blev han helt lycklig inför möjligheten att få visa sina bästa spex för en ny och ovanligt stor publik, jag tror att han var övertygad om att det var därför de hade kommit. ("skämten" går än så länge i huvudsak ut på att bita i saker eller möjligen människor, nordsvenskhumor alltså...)
DET är helt sant, jag vill helst ha en stor neonskylt i pannan som säger "I'VE BEEN TESTED!" Det var likadant i somras med allergin, men just nu känns det som om hela världen nyser ändå och jag har ingen egentlig kundkontakt.Jag menade nog mer att man (åtminstone jag) kanske inte vill röra sig så mycket i samhället med förkylningssymptom just nu, för även om man själv vet att man är negativ för Covid så vet ju inte de som hör dig snörvla/hosta det. Åtminstone jag har tyckt det var jobbigt när jag tagit mig ut på promenader under de senaste veckorna, det känns som att man kan göra folk rätt obekväma rätt snabbt
Vad blev det för fisk? Något spännande?Släppt i alla nya firrar. Hoppas på att de gamla inte tror att det är mat...
Ska leta fram nya dojor till mig, mina får nog åka till skornas Trapalanda nu...