athena_arabians
Trådstartare
Gud så gott det lät!
Här blir det lite blandade skaldjur. Havskräftor, färska samt rökta räkor och rökta musslor. Aioli och bröd.
Det lät gott det också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gud så gott det lät!
Här blir det lite blandade skaldjur. Havskräftor, färska samt rökta räkor och rökta musslor. Aioli och bröd.
Host,host! Jag har en oxå, inköpt som julklapp till mig för 2 vintrar sen,meeeeeen jag har inte ens kunnat kört den än pga ingen snö.Mäns leksaker
Host,host! Jag har en oxå, inköpt som julklapp till mig för 2 vintrar sen,meeeeeen jag har inte ens kunnat kört den än pga ingen snö.
Svarta sorgmanteltetror, norska flaggtetror, 7 fina guppyVad blev det för fisk? Något spännande?
Så tråkigt! Jag frågade specifikt efter "roligare" färger när de hjälpte mig i butiken och efter ett par andra så visade personalen mig denna. Kanske hen var medveten om risken men då jag efterfrågat en bättre färg såJag har inte använt Lancome läppstift på sådär en 20 år av det skälet... vilket är synd, de har fina färger.
Kolla in Clinique eller Helena Rubinstein, de har också bra läppstift som jag aldrig reagerat på (och då är jag extremt känslig).
Är du inte i Skåne också numera? Hade de inte issue med lite snö nyligen?Host,host! Jag har en oxå, inköpt som julklapp till mig för 2 vintrar sen,meeeeeen jag har inte ens kunnat kört den än pga ingen snö.
Hittade denna på kicks hemsida, smoked purple av Mac.Så tråkigt! Jag frågade specifikt efter "roligare" färger när de hjälpte mig i butiken och efter ett par andra så visade personalen mig denna. Kanske hen var medveten om risken men då jag efterfrågat en bättre färg så
Jag brukar inte reagera på saker så lätt så detta överraskade mig. Har någon av de två märkena lite mera "roliga" färger än vanliga rosa och klarröda?
Brunt känns skumt men får kanske testa det någon gång...
Svart hade jag i tonåren ... Får kanske återgå till det någon gång
Edit: Läste ditt nästa inlägg, och du övertygade mig. De måste nog ha varit medvetna. Personalen som hjälpte mig var lite tveksam men visade mig den jag köpte till slut. Köpte på kicks.
Det var det.Det lät gott det också
Vart i landet bor du? Jag skulle kunna skjutsa dig/ dela med mig av mitt skafferi eller frys men förmodligen stämmer inte avståndet mellan oss?Inget idag.
Kan inte ta mig till affären för knäet och snön.
Imorgon har de hunnit ikapp med snön så då ska jag ta en promenad och kolla vad som finns