Vad gör vi? Del CXLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vill inte kliva upp men det börjar bli dags. Ska ner på stan idag, fika med kompis och handla lite. Ska bla införskaffa en varvräknare till stickningen. Blev inspirerad att fortsätta med en strumpa jag började på för något år sedan men aldrig lyckats med en häl och det var tydligen där jag slutade förra gången :cautious: Så ska testa igen ikväll med varvräknare och följa beskrivningen exakt, så bör det gå!
 
Haft morgonpasset i stallet. Gick in för att äta frukost. Så idag blev det ägg, Kalles randiga och knäckebröd. Kaffe drack jag i morse. Nu blir det te och sen lite kaffe igen. Sen gå ut igen. Kanske dra en reva i verkstaden. Varför blir det alltid kaos just där? Just nu ser det ut som en tornado varit förbi. Och det finns få saker som är mer irriterande än oordning på verktyg mm.
 
Hittade denna på kicks hemsida, smoked purple av Mac.
0773602341375-2.jpg

😍
Borde inte vara så svårt att hitta någon annan jag tycker om iallafall :up:

Tillägg: Tipsa gärna om det är något annat märke än Lancôme som jag bör undvika av liknande skäl, tack!
Edit nr 2: Hur är MAC? De jag hittar verkar komma från dem, dyra men kvalité kan ju kosta tänker jag.
Det där är mitt go to-läppstift, så jag är extremt partisk. :angel:
MAC håller rätt bra för mig, någon enstaka touch up behövs under dagen trots ihärdigt kaffedrickande och lunch på det. Har provat mig fram i flera år med olika läppstift men tycker MAC fungerar bäst.
 
När vi ääääntligen fick snö i rätt följd och slapp halka; först fruset flera dagar och sen snö - det mest optimala, ja då blev ju inte den glädjen långvarig pga äckelplusgrader och isgata redan. Jäkligt onödigt när det var helt perfekt med kyla och snö. Normal vinter helt enkelt, underbart 😍. Men men. Sambons 69 år gamla Fordson Major står redo om vi skulle få mer snö 🤩.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 655
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Fråga 2. Jag har en Neato nu, men den börjar bli gammal och gaggig och jag funderar på en påläggskalv. Neaton är D-formad, vilket...
2
Svar
25
· Visningar
1 162
Senast: Acto
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 069
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
369
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp