Vad gör vi? Del CXLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nästa vecka är förhoppningsvis sista kaos veckan innan jul 😏 Vi har besök på universitetet att klara av, de drog ned det från 3 dagar till 2. Föreläsningarna kommer ske på zoom. Och vi ska hålla oss till våra arbetslag för att försöka hålla smittspridning borta. Inte helt bekväm med detta men vi är illa tvungna för att gå godkänt.

Vi börjar veckan med planeringsmöte kl 9, första på jag vet inte när? Ska bli kul att återse tjejerna igen efter 6 veckor snart ❤️

Nu ska jag bara chilla 🥱
 
Tänkte i min enfald att en söndag efm är det nog ganska lugnt på shoppingcentret 🙄🙈 Den största funderingen jag har är föräldrars behov av att traumatisera sina barn med tomten? Varför ska de promt placera ett gallskrikande och livrädd barn i knät på en okänd utklädd gubbe? För bilder som ska läggas ut misstänker jag. Helt obegripligt 😔
 
Tänkte i min enfald att en söndag efm är det nog ganska lugnt på shoppingcentret 🙄🙈 Den största funderingen jag har är föräldrars behov av att traumatisera sina barn med tomten? Varför ska de promt placera ett gallskrikande och livrädd barn i knät på en okänd utklädd gubbe? För bilder som ska läggas ut misstänker jag. Helt obegripligt 😔
Stackars tomte som behöver ha en massa vilt främmande barn i knäet - hoppas att han är vaccinerad :nailbiting: !
 
En varvräknare :confused:
Jag ser en sån man har i bilen framför mig - wrooom wrooom liksom... :D
Den här har man på fingret som en ring, en liten sak som man bara trycker på en liten knapp så går räknaren framåt :)
Måste dock erkänna att googlar man varvräknare så måste man specificera det är till stickning, typ allt som dök upp när jag först googlade var de som är i bilar 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 655
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Fråga 2. Jag har en Neato nu, men den börjar bli gammal och gaggig och jag funderar på en påläggskalv. Neaton är D-formad, vilket...
2
Svar
25
· Visningar
1 162
Senast: Acto
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 073
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
369
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp