Mätt och nöjd på en stor portion lutfisk, potatis, sås och senap ! Med julmust till. Efterrätten bestod av ett par apelsinbröd, dvs mammas goda spröda kakor fyllda med mandelmassa och apelsin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, så jobbigt när det blir sådär! Tur att någon bjöd över den här gångenSlapp köpa en sak på Tradera, la ett ogenomtänkt bud för några dagar sedan men som tur var var det en som bjöd över precis innan auktionen gick ut
Stackars tomte som behöver ha en massa vilt främmande barn i knäet - hoppas att han är vaccinerad !Tänkte i min enfald att en söndag efm är det nog ganska lugnt på shoppingcentret Den största funderingen jag har är föräldrars behov av att traumatisera sina barn med tomten? Varför ska de promt placera ett gallskrikande och livrädd barn i knät på en okänd utklädd gubbe? För bilder som ska läggas ut misstänker jag. Helt obegripligt
Precis! Vill inte lämna mitt barn till en främling i dessa tider (eh, ja, inte alls egentligen men ni förstår ).Stackars tomte som behöver ha en massa vilt främmande barn i knäet - hoppas att han är vaccinerad !
Den här har man på fingret som en ring, en liten sak som man bara trycker på en liten knapp så går räknaren framåtEn varvräknare
Jag ser en sån man har i bilen framför mig - wrooom wrooom liksom...