Vad gör vi? Del CXLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter hos tandläkaren och är avundsjuk över deras inredning, detta är alltså deras ena väntrum som kallas köket 🤩
20211117_133825.jpg

Me want liksom! 😭😍
 
Men alltså värmen i hjärtat när mamma skickar massa bilder på katten (mamma mellanlandar hemma hos mig innan hon ska in och fixa naglarna nära där jag bor) De sitter och gosar, katten får godis i drivor, och får sitta på mammas axlar :love:
Lite jobbigt bara med pmsen :cautious:
Får. Inte. Storböla. :arghh: :D
 
Fått reda på att en konsekvens av att ha börjat dialys är att jag BÖR äta kött igen!
Tills nu har kött och animaliskt protein behövt begränsas, till min stora sorg.

Firat med att plocka fram köttfärs och göra en hederlig rejäl köttfärssås. :d
Tänk att få köpa kött och kunna göra biffar, stek och grytor som jag vill igen. Lycka!!
Tänkte just säga att vänta lite med att byta garderob. ;)
Att inte vara uremisk samt få lite släppta restriktioner efter dialysstart kan göra mycket.
 
Sambon kom hem med nackspärr. Hans bil har börjat kärva med at öppna bakluckan. Den stannar för tidigt. Han drog i skallen där så det knakade i nacken. Då blev den så stel att han dunkade i huvudet när han satte sig i bilen också. Han hade övervägt slita loss ratten och be bonden "harva ner skithögen i leråkern". Han hade längtande tittat efter en gammal Volvo utan massa teknik. 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
58 59 60
Svar
1 190
· Visningar
33 207
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577
Kropp & Själ Jag har börjat vakna tidigt (ofta mellan 4 och 5) på morgonen, av att jag mår illa och/eller är hungrig. Det är så pass att jag inte kan...
2
Svar
27
· Visningar
1 238
Senast: Enya
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 331
Senast: Troll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp