Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snabb googling och förra året hade tidningen Land med ett sånt mönster, det ligger öppetJag behöver nog ett mönster för att lyckas. Undrar om det finns såna mönster nånstans.
Bristfällig kost, sa Bull...bristfällig kost ett par dagar.
Snabb googling och förra året hade tidningen Land med ett sånt mönster, det ligger öppet
Hittade en traktor. Undrar om han godkänner detJag har googlat i snart en halvtimme och hittat inget, varken på svenska eller engelska. Help me!
Näääe. Inte förrän på fredagBristfällig kost, sa Bull...
Pension i morgon. Yeeeeeiiiiy!!!
Näääe. Inte förrän på fredag
Jag funderar också starkt på en hederlig 240 med jämna mellanrumSambon kom hem med nackspärr. Hans bil har börjat kärva med at öppna bakluckan. Den stannar för tidigt. Han drog i skallen där så det knakade i nacken. Då blev den så stel att han dunkade i huvudet när han satte sig i bilen också. Han hade övervägt slita loss ratten och be bonden "harva ner skithögen i leråkern". Han hade längtande tittat efter en gammal Volvo utan massa teknik.
Kan inte vara det roligaste jobb att ha, dvs att vara mottagaren av, och den som packar upp, hundbajset....Nu har jag postat hundens bajs! En mening jag aldrig trodde att jag skulle skriva
Knatade in på ett lab en gångKan inte vara det roligaste jobb att ha, dvs att vara mottagaren av, och den som packar upp, hundbajset....
Dricker vin och eldar. Har ätit resterna av moussakan från igår, den blev helt fantastisk om jag får säga det själv. Ett glas Chateau Musar i glaset till gifte sig bra.
Ska nu sätta mig i biblioteket och glo på ngn engelsk serie.