Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bry er inte om min märkliga min.Ont i huvudet och helt slut.
Hade köpt några nya örhängen
Tur att jag gick ner i storlek med dessa.
Missade lite hur stora de var
Visa bifogad fil 79391Alltså hämtade även mitt nya körkort. Fotot jag tog direkt efter att jag blev utskriven från sjukan. Ser faktiskt inte ut som Onkel Fester som jag gjorde på den där stora skärmen (tryckte ok på kortet pga chock).
MEN jag ser ut som en kvinnlig seriemördare i en psykologisk brittisk thriller. Eller hur @cambodia ?? Du känns som en person som skulle kunna avgöra detta. Tänker att jag kommer bli castad till nästa omgång av Scott och Bailey?
(Min granne tycker att jag ser ut som en ”små-kåt nekrofil”).
Hur vet grannen hur en "små-kåt nekrofil" ser ut?
Nu tycker jag väl att du tar i Men för all del, du och snygg-doktorn kanske kan skicka in en ansökanVisa bifogad fil 79391Alltså hämtade även mitt nya körkort. Fotot jag tog direkt efter att jag blev utskriven från sjukan. Ser faktiskt inte ut som Onkel Fester som jag gjorde på den där stora skärmen (tryckte ok på kortet pga chock).
MEN jag ser ut som en kvinnlig seriemördare i en psykologisk brittisk thriller. Eller hur @cambodia ?? Du känns som en person som skulle kunna avgöra detta. Tänker att jag kommer bli castad till nästa omgång av Scott och Bailey?
Åh, ja det är en härlig doft faktisktTog hem läderbalsam från stallet och smörjde nu upp mina vandringskängor. Det luktar nu sadelkammare i lägenheten.
Verkligen!Åh, ja det är en härlig doft faktiskt
Nu tycker jag väl att du tar i Men för all del, du och snygg-doktorn kanske kan skicka in en ansökan
100% euro dollar!Tror att vi hade fått gå på casting iaf!!!
Jag tycker du ser ut som nåt slags kulturskribent som andas lite 90-tal?Visa bifogad fil 79391Alltså hämtade även mitt nya körkort. Fotot jag tog direkt efter att jag blev utskriven från sjukan. Ser faktiskt inte ut som Onkel Fester som jag gjorde på den där stora skärmen (tryckte ok på kortet pga chock).