Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klockan är 15:47 - du har mitt godkännande att ta helgNu gick mina kollegor. Är helt själv här, vad ska jag göra nu då
Får väl återgå till att småputtra med min arbetsuppgift jag faktiskt fått gjort på i dag. Vill helst ta helg.
Mitt med @HoarfrostKlockan är 15:47 - du har mitt godkännande att ta helg
Jag kollade texten och han sjunger tydligen supplé och inte sufflé.Sensuella Isabella!
"Det är försent att avbeställa
Min erotiska sufflé"
Klockan är 15:47 - du har mitt godkännande att ta helg
Är fast till 16:30 pga uråldriga dumma regler.Mitt med @Hoarfrost
What? Vad är en supplé?Jag kollade texten och han sjunger tydligen supplé och inte sufflé.
Är fast till 16:30 pga uråldriga dumma regler.
Även när det inte är en själ på jobbet måste någon stanna till exakt 16:30 för "tänk om något händer med huset!"
Brukar kalla det att jag är "husvakt" när det är så här. Typ på mellandagarna vid jul eller mitt på sommaren när det händer 0 på flera veckor är det värst Vet inte om de tror att huset ska få ben och knalla iväg eller något.
Husrapport just nu: Det står här. Inget mer att rapportera.
Mitt garage är för kort så vet inte vad för typ av minibil det var tänkt skulle stå där inne … och ett ENORMT vedförråd på andra sidan väggenDet går inte öppna ena dörren. Annars hade jag självklart gjort det.
Betyder smidig på engelska.What? Vad är en supplé?
Aldrig känt mig mer genomsnittigBorde egentligen plugga, så självklart började jag istället räkna ut genomsnittslängden på alla människor i världen (165,296cm för den som är nyfiken).
Betyder smidig på engelska.
Inte enligt google. Kan även betyda inställsam.Men det blir ju jättekonstigt i sammanhanget? Är det inte franska?
Inte enligt google. Kan även betyda inställsam.
Och vad sjutton är en kärlekstelefon?Fast supplé på franska betyder ju ersättning och det blir ju (en aning) mer logiskt... men texten har vissa problem i övrigt kan jag medge
"Dansa på min mage, ryck mig i min svans"