Finns det inte pengar så finns det inte pengar. Att däremot ta en sladd som föreslagits kan man göra själv.Som en annan sa ta en elektriker och dra till utsidan passa på att förbereda för el-bil med om ni kan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns det inte pengar så finns det inte pengar. Att däremot ta en sladd som föreslagits kan man göra själv.Som en annan sa ta en elektriker och dra till utsidan passa på att förbereda för el-bil med om ni kan.
Om man ens får tag på en elektriker de har mycket att göra nu verkar det somFinns det inte pengar så finns det inte pengar. Att däremot ta en sladd som föreslagits kan man göra själv.
Turnerar?Jaha vad gör Måneskin i Sverige då
Jag hittar ju bara italienska datum för dem, vafan GoogleTurnerar?
Jag har inte alls lite att göra på jobbet idag.
Är det bättre att det är oanvändbart tycker du?Känns lite dumt med tanke på att garaget är uppvärmt.
Jag vet inte vad som är märkligast - att överhuvudtaget taget posta ett sånt här inlägg eller att posta det i en grupp för nya vänner
Visa bifogad fil 78161
Källa?Borde egentligen plugga, så självklart började jag istället räkna ut genomsnittslängden på alla människor i världen (165,296cm för den som är nyfiken).
Använde ourworldindata.org, finns definitivt felmarginal i mina beräkningar. Men runt 165cm i alla fall (så jag är väldigt genomsnitt i längd).Källa?
Med tanke på att elementet inte går att stänga av tycker jag det är väldigt dumt.Är det bättre att det är oanvändbart tycker du?
Det är väl bara att stänga av värmen och använda det som kallgarage tills ni har råd att fixa nya dörrar eller dra ut el.
Ja sånt kan man ju inte låta gå omärkt förbi liksom...Det hela började med att min sambo (195cm lång) kallade mig kort.
Låter som det är mer som är smått på dom ägarna.Så genomskinligt
Av alla FB-grupper jag är med i måste jag säga att den märkligaste är "Vi med liten hund". När jag tänker efter, så är jag inte förvånad