Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ta ut en elektriker som sätter ett eluttag på utsidan av huset?Försöker komma på hur vi ska få ström till motorvärmare. Garageport är ju rätt tät om man säger så.. den går inte stänga om vi drar ut en sladd under den.. hmm. Får fundera vidare.
Finns inte riktigt pengar till det..Ta ut en elektriker som sätter ett eluttag på utsidan av huset?
Parkera i garaget.Finns inte riktigt pengar till det..
Det går inte öppna ena dörren. Annars hade jag självklart gjort det.Parkera i garaget.
Plocka bort dörrarna.Det går inte öppna ena dörren. Annars hade jag självklart gjort det.
Gör hål i garagedörren och led ut sladden där?Finns inte riktigt pengar till det..
Min mensvärk blev nästan obefintlig när jag slutade med gluten. Vet att det är många andra som testat det med mycket gott resultat. Bara ett tips.
Haha. I min källare har man löst det enkelt och ...ähum ...elegant.Finns inte riktigt pengar till det..
Plocka bort dörrarna.
Det gjorde jag med det skraltet som var här, så att det går att köra in bilen.
Gör hål i garagedörren och led ut sladden där?
Fast om du skruvar bort själva kontakten innan du drar ut sladden blir det ju bara ett pyttehål. Som du sedan kan isolera runt.Känns lite dumt med tanke på att garaget är uppvärmt.
Som en annan sa ta en elektriker och dra till utsidan passa på att förbereda för el-bil med om ni kan.Försöker komma på hur vi ska få ström till motorvärmare. Garageport är ju rätt tät om man säger så.. den går inte stänga om vi drar ut en sladd under den.. hmm. Får fundera vidare.