Vad gör vi? Del CXL

Status
Stängd för vidare inlägg.
Grå, huttrig och deprimerande dag, mer än uppvägt av långt och härligt samtal med god vän :love: dessutom visade det sig att jag baktalat GG eftersom de faktiskt skickat mig min fågelmatare förutom nötterna och med fraktkostnader. Fågelmataren ska jag hämta imorgon.

Fick sedan meddelande om att be quiet! kommer att skicka min skruv. Undrar varför just företag som säljer cpu kylare och liknande är så trevliga. Hade samma erfarenhet av Arctic som tillverkade min gamla fläkt. Skickade diverse delar när det inte fungerade och jag inte hittade dem. Är dock orolig över ett viktigt brev som inte kommit fram ännu - skickades i tisdags så jag ska kanske inte panika riktigt ännu.
 
Finns inget som heter för många :angel:
20211014_185754.webp


Detta är utrustning till 2 hundar, 99% är mitt och sambon lånar efter behov.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 738
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 706
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
76 819
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 449

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp