Har ridlektion ikväll och känner mig inte alls pepp på det för fem öre.
Misstänker att det hänger ihop med att jag slutar där efter den här terminen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj så pass, var lite överdrivet mycket kanske jaaa!vet inte. Bedövningen gick ända upp till ögat
Åh tråkigt =/. Hur känns kroppen efter avåkningen?Har ridlektion ikväll och känner mig inte alls pepp på det för fem öre.
Finns kontroller att köpa till PC De flesta spelen har stöd för kontroll.Funderar på hur tusan man gör för att spela spel med tangentbord
Van vid kontroller här ju, det är OMÖJLIGT
Sitter och spanar på Kjell as we speakFinns kontroller att köpa till PC De flesta spelen har stöd för kontroll.
Jag använder det för att spela Deaths Door
Tår är fasiken värst att bryta. Gör såååå ontmår riktigt dåligt, men det är ingen fara.
tror att jag bröt en tå vid lunch, den är svullen och lila. men fan vad den kan göra ont.
Finns inget som heter för mångaVill köpa ett nytt halsband till hunden, men har redan för många.
Tejpa ihop den med sidotån så blir det bättre (stadigare)mår riktigt dåligt, men det är ingen fara.
tror att jag bröt en tå vid lunch, den är svullen och lila. men fan vad den kan göra ont.
Finns inget som heter för många
jaOj så pass, var lite överdrivet mycket kanske jaaa!
Vågar inte ens göra det samma med en hund,för då idiotförklarde ni mig