Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
50% av alla samtal jag får är sådana. Sitter ju i växeln så det hade varit helt okej om de bara kunde fatta att jag inte vet allt i hela världen
"jag har en jesustaty och en pilgrim från x land bröt av jesusbarnets arm, kan du hjälpa mig? Vi kan ju inte ha jesubarn utan arm! "
"hej jag gick i skolan för 20 år sedan och vill ha bilder från mitt verk"
"vad har ni för IT system och hur är de kopplade"
Jahaja gick in på Vattenfalls sida för att titta på mitt elavtal men just nu verkar jag varken ha avtal eller någon förbrukning alls
Lyckades ju logga in i går kväll under mina sidor? Men nu säger den oftast sidan du söker kan inte hittas eller att jag inte har några avtal Antar att de är lite ansträngda just nuVattenfall har ju två sidor, en för elhandel och en för elnät, du kanske gick in på fel?
Lyckades ju logga in i går kväll under mina sidor? Men nu säger den oftast sidan du söker kan inte hittas eller att jag inte har några avtal Antar att de är lite ansträngda just nu
Men alltså jag har ju ström så
Jag får prova imorgon igenJag har gjort den missen förut när jag hade annan för elhandeln. Men kanske många som loggar in osv nu