Life sucks and then you die typ. Tyvärr är det i fel ordning.Vad sker @mysboll ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Life sucks and then you die typ. Tyvärr är det i fel ordning.Vad sker @mysboll ?
1h kvar innan åka till nya jobbet. Känner mig lite nervös. Känns som jag glömt bort hur man jobbar. Inte jobbat sedan mitten/slutet på mars
Bilar är väl det enda jag känner att jag är totalt ointresserad av, de ska rulla och gå och helst vara snåla. Jo de ska vara stora nog att få in hund och packning.Kikar ut på min nya bil, vi köpte igår när CSN väl betalade ut en stor summa pengar. Bilen är pytteliten men den tar bara 0,6 i blandad körning i skillnad till min andre bil som tar 1,2 i blandad körning Och ja, jag må vara gift men jag sköter allt kring dom, och då blir det mina bilar
Nu ska jag kika efter ett runt och vitt soffbord. Helst på Ikea för dit ska mannen få åka i helgen då vi ska bygga ny säng till en av sönerna.
Bilar är väl det enda jag känner att jag är totalt ointresserad av, de ska rulla och gå och helst vara snåla. Jo de ska vara stora nog att få in hund och packning.
Annars är grillen min, tekniska saker min avdelning, jakten och skyttet är gemensamt intresse. Å andra sidan är maken rätt ointresserad av bilar också så det är i slutändan gemensamma beslut och det är jag som åker till verkstaden eftersom jag har haft mer flexibelt jobb.
Som när jag skulle gå till katterna en dag. Hann ta typ fem steg utanför porten innan himlen öppnade sig och bara: SKYFALLHar väntat hela dagen på att det ska sluta tokblåsa och regna.
Solen kom fram och det mojnade lite - var blixtsnabbt ut för en löptur.
Gissa tre gånger om det 10 minuter in på rundan börjar tokblåsa orimligt mycket och spöregna på tvären?
Du kanske ska be om lite starkare allergitabletter? Eller antihistaminer? Så där är det ju odrägligt att ha det. Jag reagerar också på knott och mygg i vissa fall men det brukar räcka med en vanlig receptfri tablett så mår jag bra igen.Gah. Gårdagens knottbett har spridit svullnaden till större delen av högra kinden. Ögar är lite öppet men ser ut att vara inbäddat i två prinskorvar. Har inte ont i alla muskler som jag hade igår men jag är fortfarande trött och ser illa.
förbaskade knott!
Det brukar gå att förebygga genom att ta en tablett direkt när jag blivit biten men jag vaknade ju såhär igår. Blev biten under natten.
Kliar gör det också. Vill helst riva med naglarna över ögat och kinden men inser att det är en dålig idé.
Kort sagt är det lite synd om mig.
Är det någon som har glögg hemma då?
Alltså jag är så jävla GLAD och tacksam över att folk vill umgås med mig!
Dels mina ungdomliga kollegor som alltid vill komma på AW, och alltid vill hänga trots att jag är typ 20 år äldre än dom. Så kul!
Och för ngn vecka sen träffade jag och min kusin två jättetrevliga tjejer tjejer på krogen som vi började snacka spontant med. En av dessa är nu typ en av mina bästa vänner och vill alltid hitta på saker, dra ihop folk till olika aktiviteter! Sjukt kul!
Jag blir ändå lite typ paff att folk vill umgås med mig liksom