Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick ett paket nyss
20200706_194130.webp
 
Lätt uttråkad men ska sova strax.
Måste äta en macka för att kunna ta smärtstillande
Igår natt tog jag dem på tok för sent så det ska jag undvika idag.
 
Skulle bara gå ner och ta fram lite kallskuret att äta. Nu har jag istället grejat i köket 1 h och 20 min. Sååå hungrig! Hoppas maten blir god. Fick feeling och slängde ihop diverse i en paj. Jag brukar inte göra paj. Kan bli hur äckligt som helst. Men än lever hoppet! :laugh:
 
Alltså OMG OMG OMG!! :bump::banana::bump:
Igår snubblade jag över en sida där man kan designa sin egen väska, jag som letat efter en ny jobbväska kom på den mest brillianta idén ever, så nu har ja suttit i 2 dagar och designat det här:

WOWOWO.webp

Ser kanske inte så mycket ut för världen, då det blir lite sämre kvalité när bilden är komprimerad, men jag älskar den. Den kommer skrika mig, texten är min egen handstil, lite förfinad via vektorer men ändå.
Själva texten passar verkligen mig så bra "tough enough to be a truckergirl, crazy enough to love it".
Levereras nästa vecka om allt går vägen, så gissa vem som är som en studsboll just nu av iver och förväntan. :bump:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
83 102
Senast: Snurrfian
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 723
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 159
Senast: Jahaja
·
Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
810
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp