Snurrfian
Moderator
Äh man mår bra av att ge och få presenter! Kör på!Kommit på en så bra present till sambon men hon fyller inte förrän 13 augusti, vill inte vänta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äh man mår bra av att ge och få presenter! Kör på!Kommit på en så bra present till sambon men hon fyller inte förrän 13 augusti, vill inte vänta
Kommit på en så bra present till sambon men hon fyller inte förrän 13 augusti, vill inte vänta
Som sagt jag vet inte vad det var eller varför. gillar snop bilden ;DVisa bifogad fil 53822
(Nej men seriöst, har aldrig hört ngn som fått bröstsmärtor av pollenallergi? Skönt att du mår bättre iaf)
Trevligt. Men stoppa för bövelen undan den i sisådär 4-5 månader........ ............
Är det någon som har glögg hemma då?
Jag har två flaskor saftglögg, men inte riktigt fått feeling tyvärr!!Är det någon som har glögg hemma då?
Trevligt. Men stoppa för bövelen undan den i sisådär 4-5 månader........ ............
Men en Irish Coffee hade inte varit så dumt faktiskt ! Om man nu hade haft whiskey hemma.......och vispgrädde......
Äh man mår bra av att ge och få presenter! Kör på!
Motstridiga budKaoz. Du får sitta på händerna till den 13:e, det är det enda rätta!
Motstridiga bud
Älskar att ge presenter men jag kommer sitta på händerna, men det är svårt
Verkligen! Nästan roligare att få och jag kan bli så exalterad så jag inte vet vart jag ska ta vägenVisst är det kul att ge presenter!?? Jag har precis postat en tavla åt en person som jag ska ge i födelsedagspresent. Personen vet INGET om detta och jag hoppas att hon blir glad! Det är ett porträtt på hennes fd hund som hon älskade över allt annat (crazy dog lady jodå så att eee).