Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Verkligen! Nästan roligare att få och jag kan bli så exalterad så jag inte vet vart jag ska ta vägen :rofl:
Och senaste tiden har mina presenter gått lite åt skogen pga orsaker (Corona, någon som köpt samma sak eller gett det jag tänkt ge fast tidigare :grin: ) så nu vill jag tro att det kommer bli bra och hon kommer bli sjukt förvånad:D

Jaaa så spännande!!! Och speciellt när man känner på sig att man liksom "träffat rätt" med den perfekta presenten!!! Ps. Vad ska du ge (om du vill/vågar skriva ut det här?
 
Alltså jag är så jävla GLAD och tacksam över att folk vill umgås med mig!
Dels mina ungdomliga kollegor som alltid vill komma på AW, och alltid vill hänga trots att jag är typ 20 år äldre än dom. Så kul!
Och för ngn vecka sen träffade jag och min kusin två jättetrevliga tjejer tjejer på krogen som vi började snacka spontant med. En av dessa är nu typ en av mina bästa vänner och vill alltid hitta på saker, dra ihop folk till olika aktiviteter! Sjukt kul!
Jag blir ändå lite typ paff att folk vill umgås med mig liksom :D

Äh, du är ju störtskön, smart, allmänbildad och rolig. Klart folk vill det!💁‍♀️
 
Alltså jag är så jävla GLAD och tacksam över att folk vill umgås med mig!
Dels mina ungdomliga kollegor som alltid vill komma på AW, och alltid vill hänga trots att jag är typ 20 år äldre än dom. Så kul!
Och för ngn vecka sen träffade jag och min kusin två jättetrevliga tjejer tjejer på krogen som vi började snacka spontant med. En av dessa är nu typ en av mina bästa vänner och vill alltid hitta på saker, dra ihop folk till olika aktiviteter! Sjukt kul!
Jag blir ändå lite typ paff att folk vill umgås med mig liksom :D
Det kan bero på att du är öppen och inbjudande och stencool. :love:
 
Jaaa så spännande!!! Och speciellt när man känner på sig att man liksom "träffat rätt" med den perfekta presenten!!! Ps. Vad ska du ge (om du vill/vågar skriva ut det här?
Hon ska få presentkort på att fixa en av sina tatueringar som hon pratar om länge, jag har varit i kontakt med en tatuerare där hon varit förut och visat en bild (som jag tagit i smyg :D) och fått ett pris. Jag tror inte hon förväntar sig att jag ska göra det :)
 
Hon ska få presentkort på att fixa en av sina tatueringar som hon pratar om länge, jag har varit i kontakt med en tatuerare där hon varit förut och visat en bild (som jag tagit i smyg :D) och fått ett pris. Jag tror inte hon förväntar sig att jag ska göra det :)

Så bra present! Hon kommer bli jätteglad ju! <3
 
Vill bara meddela att den gode Ernst hade helt rätt i att det funkar mycket bra att rimma hel kyckling..... :up: Jag är inget generellt fan av mannen, men just hans maträtter brukar få det att vattnas i munnen på mig. Kycklingen blev verkligen både smakrikare och mörare efter en natt i saltlake i kylskåpet. Rekommenderas :) !
 
Nu är jag hemma och har packat upp jobb-, stall- och träningsgrejer samt packat stallkläder till imorgon. Dessutom har jag satt igång tvättmaskinen och tagit undan några torra handdukar.
Nu ska jag duscha så att jag sen kan äta.
 
Vill bara meddela att den gode Ernst hade helt rätt i att det funkar mycket bra att rimma hel kyckling..... :up: Jag är inget generellt fan av mannen, men just hans maträtter brukar få det att vattnas i munnen på mig. Kycklingen blev verkligen både smakrikare och mörare efter en natt i saltlake i kylskåpet. Rekommenderas :) !

Men äsch! Jag äter + lagar kyckling kanske en-två gånger om året och nu gjorde jag det förra veckan - och hade en bestämd tanke att det skulle vara gott med rimmad (utan att ha hört mys-Ernsts tips). Men så orkade jag inte handla i tid, så när jag hade fått hem kyllingen skulle den vara klar att bjuda på samma kväll. Och så blev det en ugnsstekt med honungsmarinad i stället. I och för sig fullt ätligt det också men ändå. Påminn mig om ett år eller så, så ska jag handla med lite mer tid till godo!
 
Hon ska få presentkort på att fixa en av sina tatueringar som hon pratar om länge, jag har varit i kontakt med en tatuerare där hon varit förut och visat en bild (som jag tagit i smyg :D) och fått ett pris. Jag tror inte hon förväntar sig att jag ska göra det :)

Presentkort på tatuering är ju lätt en av mina topp-önskningar så det låter kanonbra :D Hon blir säkert superglad :)
 
Regnruskedag är mest slappardag 😄 så älsklingen har mest ägnat sin första semesterdag åt att titta på Mästerkatten i stövlar 😄. Nåja; vi for en sväng till stan med men efter Biltema, Hööks och Mekonomen tröttnade vi på allt folk i stan och istället för CG "flydde" vi till Ica i blacka; lugnare där samt att vi handlade ju åt morfar som allra helst vill ha handlat från ica så passade bra 😄. Blev en sväng tillsammans till stallet också; vilodag åt pållan 😊.
 
När det blåser så det drar i huset och man får mordhålla ytterdörren tror man fan det är 6e oktober och inte 6e juli som kalendern visar...! Nåja två regnbågar visade sig (fick bara med en på bilden) och den ena var ovanligt låg 😍. Nä...sambon ser nån film på netflix, katterna slumrar och jag tänker sjunka ner i badbaljan 😍.
 
Här matar vi alla djur... :rofl:

106473034_3650018318360048_7883462652017202829_n.jpg


https://scontent-arn2-1.cdninstagra...=5F04E792&oh=52ef6e40fd6d78fcaec62a302c1ec8d8

Det är en flock domherrar här också... så snart kommer vintern och det bli mycket snö :cool: Särbon har alltid en massa domherrar året om pga matningen. De blir SKITSURA om den är tom! :rofl:
Matar "mina" fåglar med än. Med frön, brödbitar och äpplen
 
En kollega på jobbet bjöd mig på lunch på Markan idag. Det var jätte gott men det tyckte inte min mage...Hann knappt hem innan:turd:
Det var pasta, kyckling i curry:d Lite starkt men annars gott.
Hämtat ut ett paket i Kiosken sedan. Och ikväll fick jag hem ett stort paket med kattmat. Bara Whiskas, för det är det enda som katterna äter. Så nu har jag nog en månad eller 2
Städat kattlådorna och lite akvarium
I morgon ska jag börja simma igen på jobbet, min kropp mår bättre av det
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
83 102
Senast: Snurrfian
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 723
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 159
Senast: Jahaja
·
Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
810
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp