Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här, med tillägget av stark sol bitvisDet blåser satan och regnar i byar här. Det kommer massor med vatten hårt mot sidorna av huset i byar och låter som fasen. Sen försvinner det och sen upprepas det. Känns som att vara i en biltvätt.
Igår skakade krukorna på fönsterbrädan för att det blåste så mycket, och då är det ändå en inglasad balkong framför den väggenDet blåser satan och regnar i byar här. Det kommer massor med vatten hårt mot sidorna av huset i byar och låter som fasen. Sen försvinner det och sen upprepas det. Känns som att vara i en biltvätt.
Grattis grattisNu är ungen myndig.
Känns helmysko
En kruka gick sönder här inatt. Inte hela världen men ändå. Onödigt!Igår skakade krukorna på fönsterbrädan för att det blåste så mycket, och då är det ändå en inglasad balkong framför den väggen
Tips är att ha sådana där orangea klisterlappar med "aktas ömtåligt" på, då är risken större att det överlever, dock ej helt säkert med tanke på att den mänskliga faktorn fortfarande kvarstår men.... :7Skickat en tavla. Packat noga men slänger nån idiot på posten ett mindre men tungt paket tup ett bowlingklot på så pajar duken. Så ber till högre makter att det kommer fram i ett stycke. Känns som lite 50/50
Tips är att ha sådana där orangea klisterlappar med "aktas ömtåligt" på, då är risken större att det överlever, dock ej helt säkert med tanke på att den mänskliga faktorn fortfarande kvarstår men.... :7
Det största problemet på postnord är deras sorteringsmaskiner, där paket ramlar ner å åker omkring, lär höra mer insider information i augusti när jag träffar extra syrran som jobbar på en av deras sorteringsterminaler. Ej hört så mycket gott än av det hon berättat hittills. Vilket är tråkigt, men de är underbemannade och svämmar över med paket och det ska sparas pengar å yada yada... så någonstans blir det lidande tyvärr, tycker själv inte om det.Det har jag självklart haft! Men man vet ju lite hur paket hanteras beroende på vilket mood paket-sorteraren/lastaren har
Ehm... Mitt nya läppstift är tydligen oemotståndligt för katter? Satte på det och nu envisas katten med att försöka äta upp mina läppar Det åker nog av och jag lär få planera när det används nu
Skickat en tavla. Packat noga men slänger nån idiot på posten ett mindre men tungt paket tup ett bowlingklot på så pajar duken. Så ber till högre makter att det kommer fram i ett stycke. Känns som lite 50/50
Se för allt i världen till att inte somna med det!
Har målat ett par timmar. Lite ringrostig men det var kul!
Nu funderar jag på vilket vin jag ska dricka. Dagens i-landsproblem ...
Tja, här i inlandet är det inte roséväder iaf... *hutter*